Ogłoszenie o naborze na wolone stanowisko pracownika obsługi - sprzątaczki
w Szkole Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Tarnowie Podgórnym
z dnia 25.01.2023r.
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Tarnowie Podgórnym ogłasza nabór na wolne stanowisko pracownika obsługi.
Oferujemy:
Wymagania:
Zadania:
Wymagane dokumenty:
Termin składania aplikacji: do 13.02.2023r.
Termin rozpoczęcia pracy: 20.02.2023r.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres szkoły: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Tarnowie Podgórnym ul. Szkolna 5 62-080 Tarnowo Podgórne lub mailowo na adres sekretariat@sp1tp.pl.
Proszę o dopisanie na aplikacji klauzuli o treści:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))".
Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Tarnowie Podgórnym, ul. Szkolna 5, 62-080 Tarnowo Podgórne, tel.: 618146481, email: sekretariat@sp1tp.pl