Ogłoszenie o naborze na stanowisko pracownika obsługi - sprzątaczka

Ogłoszenie o naborze na stanowisko pracownika obsługi - sprzątaczka

w Szkole Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Tarnowie Podgórnym

z dnia 21.11.2024r.

  

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Tarnowie Podgórnym ogłasza nabór na wolne stanowisko pracownika obsługi.

Oferujemy:

  • wakat na stanowisku: sprzątaczka - 1 etat,
  • umowę o pracę. 

Wymagania:

  • dokładność,
  • komunikatywność,
  • dyspozycyjność do pracy w godzinach pracy szkoły,
  • kultura osobista,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • brak przeciwwskazań do pracy ze środkami czyszczącymi (oświadczenie).

 Zadania:

  • sprzątanie sal lekcyjnych, gabinetów, sal gimnastycznych, korytarzy, toalet, łazienek,
  • inne zadania zlecone przez przełożonego.

 Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,
  • życiorys (CV),
  • kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,

 Termin składania aplikacji: do 10.12.2024r.

Termin rozpoczęcia pracy: 01.02.2025r.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres szkoły: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Tarnowie Podgórnym ul. Szkolna 5 62-080 Tarnowo Podgórne lub mailowo na adres sekretariat@sp1tp.pl.

Proszę o dopisanie na aplikacji klauzuli o treści:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))".

Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Tarnowie Podgórnym, ul. Szkolna 5, 62-080 Tarnowo Podgórne, tel.: 618146481, email: sekretariat@sp1tp.pl.