Procedury rekrutacji pracowników niepedagogicznych
w Szkole Podstawowej nr 2 im. Integracji Europejskiej w Tarnowie Podgórnym
Zgodnie z standardami kontroli zarządczej proces zatrudnienia - rekrutacji powinien być prowadzony w sposób zapewniający wybór najlepszego kandydata na dane stanowisko pracy.
Procedura rekrutacji przebiega według następujących etapów:
1. Zamieszczenie informacji na tablicy ogłoszeń w gimnazjum o naborze ze wskazaniem stanowiska.
2. Oferty pracy w formie CV składane są w sekretariacie gimnazjum lub drogą elektroniczną.
3. Dyrektor gimnazjum dokonuje wstępnej selekcji ofert i wybiera kandydatów do rozmowy kwalifikacyjnej.
4. Informacja o terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaje przekazana kandydatom drogą telefoniczną.
5. Dyrektor gimnazjum przeprowadza rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami i dokonuje wyboru kandydata o najlepszych preferencjach, powiadamia kandydata telefonicznie o zatrudnieniu.
Procedury rekrutacji pracowników pedagogicznych
w Szkole Podstawowej nr 2 im. Integracji Europejskiej w Tarnowie Podgórnym
Nauczycielem może być osoba, która spełnia warunki określone w art. 9 ust. 1 ustawy z dnia 26.01.1982 r. - Karta nauczyciela (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r., poz. 191).
1. Stosowanie niniejszych procedur nie obejmuje:
a. stanowisk obsadzanych na podstawie powierzenia lub skierowania,
b. nauczycieli zatrudnionych na zastępstwo ( dotyczy to zastępstw chorobowych, macierzyńskich i przypadków losowych),
c. nauczycieli zatrudnionych w niepełnym wymiarze czasu pracy na czas określony.
2. Decyzję o rozpoczęciu procedury rekrutacyjnej podejmuje dyrektor gimnazjum, który określa wymagania w zakresie kwalifikacji i umiejętności kandydatów na stanowisko nauczyciela.
3. Informacje o rekrutacji na stanowisko nauczyciela umieszcza się na stronie internetowej serwisu oświatowego oraz na tablicy ogłoszeń w gimnazjum.
4. Kandydaci na stanowisko pedagogiczne składają dokumenty w sekretariacie gimnazjum lub przesyłają je drogą elektroniczną. Na dokumenty kandydata składają się: CV, kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzające wykształcenie, list motywacyjny.
5. Dyrektor gimnazjum z wice dyrektorem dokonują wstępnej selekcji ofert i wybierają kandydatów do rozmowy kwalifikacyjnej.
6. Informacja o terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaje przekazana kandydatom drogą telefoniczną.
7. Dyrektor gimnazjum z wice dyrektorem przeprowadzają rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami i dokonują wyboru kandydata o najlepszych preferencjach.
8. Wybrany kandydat otrzymuje telefonicznie informację o zatrudnieniu.
9. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który został wybrany, zostają włączone do jego akt osobowych.
10. Dokumenty pozostałych kandydatów zostaną zniszczone w ciągu miesiąca po zakończeniu rekrutacji.