Procedury rekrutacji pracowników niepedagogicznych
w Szkole Podstawowej im. gen. J. Dowbora Muśnickiego w Lusowie
Zgodnie z standardami kontroli zarządczej proces zatrudnienia - rekrutacji powinien być prowadzony w sposób zapewniający wybór najlepszego kandydata na dane stanowisko pracy.
Procedura rekrutacji przebiega według następujących etapów:
1. Zamieszczenie informacji na stronie internetowej szkoły oraz na tablicy ogłoszeń w szkole lub dodatkowo na stronie internetowej gminy Tarnowo Podgórne o naborze ze wskazaniem stanowiska
2. Oferty pracy w formie CV składane są w sekretariacie szkoły lub drogą elektroniczną.
3. Dyrektor szkoły dokonuje wstępnej selekcji ofert i wybiera kandydatów do rozmowy kwalifikacyjnej.
4. Informacja o terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaje przekazana kandydatom drogą telefoniczną.
5. Dyrektor szkoły przeprowadza rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami i dokonuje wyboru.
6. Dyrektor szkoły sporządza notatkę służbową z przeprowadzonych rozmów kwalifikacyjnych z uzasadnieniem wyboru, uwzględniając: autoprezentację, kwalifikacje
i motywacje oraz chęć rozwoju zawodowego kandydata.
7. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wybrany, zostają włączone do jego akt osobowych.
8. Pozostałe oferty zostaną zniszczone w ciągu miesiąca od zakończenia rekrutacji.