Powiatowy Urząd Pracy

Ogłoszenie pośrednik pracy stażysta

POWIATOWY   URZĄD  PRACY  W  CHODZIEŻY

UL. SKŁADOWA 3, 64-800 CHODZIEŻ

OGŁASZA  NABÓR  NA WOLNE  STANOWISKO  URZĘDNICZE

Pośrednik Pracy  -stażysta

w Centrum Aktywizacji  Zawodowej

w pełnym wymiarze czasu pracy – 1 etat

………………………………………………………………………………………..

(nazwa stanowiska, komórka organizacyjna, wymiar czasu pracy, liczba wolnych etatów)

 

  1. Wymagania niezbędne:

-        obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych

-        wykształcenie wyższe,

-        posiadanie pełnej zdolność do czynności  prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

-        osoba nie skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

 

  1. Wymagania  dodatkowe:

 

-        znajomość przepisów ustawy  o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku prac, przepisów wykonawczych ze szczególnym uwzględnieniem przepisów dotyczących pośrednictwa pracy oraz przepisów z zakresu działania urzędu pracy,

-        znajomość przepisów Kodeksu postępowania Administracyjnego,

-        znajomość sytuacji na lokalnym rynku pracy,

-        umiejętność samodzielnego planowania i organizowania pracy,

-        umiejętności interpersonalne, asertywność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych,

-        umiejętność nawiązywania kontaktów z klientami oraz empatycznego podejścia do ich problemów,

-        predyspozycje do pracy związanej z obsługa klienta,

-        dobra znajomość obsługi komputera.

 

 

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:       

-        stała współpraca z pracodawcą w zakresie pomocy określonej w ustawie,

-        pozyskiwanie ofert pracy,

-        przyjmowanie i upowszechnianie zgłoszonych krajowych ofert pracy w tym na subsydiowane stanowiska w ramach umów realizowanych przez Urząd,

-        realizowanie zadań związanych z podejmowaniem przez cudzoziemców pracy na terenie RP,

-        organizacja giełd i targów pracy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,

-        sporządzanie statystyki i analiz z zakresu pośrednictwa pracy,

-        przedstawianie bezrobotnym lub poszukującym pracy możliwości pomocy wobec braku propozycji odpowiedniego zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej,

-        utrzymywanie kontaktu z bezrobotnymi lub poszukującymi pracy,

-        informowanie bezrobotnych i poszukujących pracy oraz pracodawców o aktualnej sytuacji           i przewidywanych zmianach na lokalnym rynku pracy,

-        przygotowywanie indywidualnego planu działania dla bezrobotnych lub poszukujących  pracy,

-        współdziałanie z innymi powiatowymi urzędami pracy w zakresie wymiany informacji                o możliwościach uzyskania zatrudnienia i szkolenia na terenie ich działania.

 

 

  1. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:

-     praca administracyjno – biurowa,

-     wymagająca bezpośredniej obsługi klienta,

-     stanowisko wyposażone w sprzęt komputerowy wraz z drukarką,

-     środki łączności: telefon stacjonarny, dostęp do sieci internet.

 

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chodzieży
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu lipcu 2018 r. wynosił powyżej 6%.

 

  1. Wymagane  dokumenty:

-        życiorys (CV) ,

-        list motywacyjny,

-        kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

-        kopie dokumentów  potwierdzających  posiadane wykształcenie,

-        kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,

-        kopie świadectw pracy potwierdzające wymagany staż pracy, zaświadczeń o odbyciu stażu

-        oświadczenie o niekaralności (oświadczenie sporządza kandydat)

-     oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego podpisane odręcznie.

 

Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie /II piętro, pokój nr 24/ Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży,  przy ul. Składowej 3  lub przesłać pocztą z dopiskiem  „Nabór na stanowisko pośrednika pracy - stażysta ”, w terminie do 10 września 2018 roku do godz. 15.00

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej  Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży pod adresem: http://chodziez.praca.gov.pl/

Osoby z ww. listy zostaną telefonicznie lub drogą elektroniczną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.

 

Dokumenty kandydata wybranego w drodze naboru i zatrudnionego w PUP będą dołączone do jego akt osobowych.

Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Dziale Organizacyjnym  przez okres 14 dni od dnia upowszechnienia informacji  o wyniku naboru. W tym czasie kandydaci będą mogli odbierać swoje dokumenty za pokwitowaniem. Po upływie 14 dni  nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone.

 

Informacja o wyniku naboru  będzie umieszczona na stronie internetowej  Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży  oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie  Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży.

 

Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży,

ul. Składowa 3.  Kontakt do naszego inspektora ochrony danych: biuro@iodopila.pl lub ABI – Audyt, Consulting, Outsourcing Beata Lewandowska,  64-965 Lędyczek, ul. Złotowska 4.

Dane podane przez Panią/Pana na formularzu będą przetwarzane w celu procedowania wniosku. Szczegółowe informacje o regułach przetwarzania danych dostępne są w Powiatowym Urzędzie Pracy
 w Chodzieży, ul. Składowa 3 pok. Nr 22                                                                                       

 

                                                                                                   

 

Chodzież, dnia 29.08.2018 r.

Nabór na stanowisko referenta w Dziale Finansowo – Księgowym

Nabór na wolne stanowisko pracy referenta w Dziale Finansowo – Księgowym w Powiatowym Urzędzie Pracy.

Szczegóły w załączniku: pobierz plik

Ogłoszenie Referent ds. aktywizacji w Centrum Aktywizacji Zawodowej 2016-12-09

POWIATOWY   URZĄD  PRACY  W  CHODZIEŻY
UL. SKŁADOWA 3, 64-800 CHODZIEŻ
OGŁASZA  NABÓR  NA WOLNE  STANOWISKO  URZĘDNICZE
Referent ds. aktywizacji  w Centrum Aktywizacji Zawodowej
w pełnym wymiarze czasu pracy – 1 etat

………………………………………………………………………………………

(nazwa stanowiska, komórka organizacyjna, wymiar czasu pracy, liczba wolnych etatów)

1. Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie lub znajomość  języka polskiego wystarczająca do wykonywania zadań,
  • wykształcenie średnie,
  • pełna zdolność do czynności  prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania  dodatkowe:

  • znajomość przepisów ustawy  o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku prac, przepisów wykonawczych do tej ustawy, Kodeksu postępowania administracyjnego,
  • znajomość problematyki rynku pracy,
  • umiejętność samodzielnego planowania i organizowania pracy,
  • umiejętności interpersonalne, asertywność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych,
  • odpowiedzialność, rzetelność, sumienność

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:   

Promocja usług  świadczonych  przez  Powiatowy Urząd  Pracy, w zakresie organizacji staży:

  • organizowanie stażu dla bezrobotnych,
  • przyjmowanie i weryfikacja  pod względem formalnym wniosków o skierowanie bezrobotnych na staż,
  • przygotowywanie wniosków do rozpatrzenia,
  • przygotowywanie umów w sprawie odbycia przez bezrobotnych stażu
  • przeprowadzanie kontroli przebiegu stażu u pracodawcy,
  • wystawianie zaświadczeń bezrobotnym po  zakończeniu odbywania stażu,
  • przyjmowanie i realizacja wniosków o bony stażowe.

Przygotowanie dokumentacji do realizacji finansowego rozliczenia umów o odbycie stażu przez osoby bezrobotne :

  • przyjmowanie i sprawdzanie list obecności bezrobotnych odbywających staż i wniosków o zwrot kosztów dojazdu na staż
  • sprawdzanie list wypłat pod względem merytorycznym,
  • naliczanie i sporządzanie  list wypłat dotyczących refundacji kosztów dojazdu na staż
  • ocena efektywności kierowania bezrobotnych na staż do zakładów pracy,
  • przygotowanie informacji dla potrzeb sprawozdawczości i statystyki,
  • wykonywanie zadań związanych z realizacją projektów współfinansowanych
  • Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie realizacji form wsparcia „staże”.

4.    Informacje o warunkach pracy na stanowisku:

  • praca administracyjno – biurowa,
  • wymagająca bezpośredniej obsługi klienta,
  • stanowisko wyposażone w sprzęt komputerowy wraz z drukarką,
  • środki łączności: telefon stacjonarny, dostęp do sieci internet.

5.    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chodzieży
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu listopad 2016 r. wynosił powyżej 6%.

6.    Wymagane  dokumenty:

  • życiorys (CV) ,
  • list motywacyjny,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kserokopia dowodu osobistego,
  • kopie dokumentów  potwierdzających  posiadane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,
  • kopie świadectw pracy potwierdzające wymagany staż pracy,
  • kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  • oświadczenie, że osoba „nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”
  • wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych  do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych) tekst  jednolity  /Dz. U. z 2015 r., poz. 2281 ze zm./. oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. 2014 poz. 1202 ze  zm.) – klauzula podpisana przez kandydata


Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie /II piętro, pokój nr 24/ Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży,  przy ul. Składowej 3  lub przesłać pocztą z dopiskiem  „Nabór na stanowisko referent ds. aktywizacji”, w terminie do 19 grudnia 2016 roku do godz. 15.00

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia wymagań niezbędnych dla kandydata na stanowisko urzędnicze.

Z osobami, które spełnią wymagania formalne zostanie przeprowadzona dodatkowo rozmowa kwalifikacyjna, o której terminie kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
W związku z powyższym prosimy o podanie numeru telefonu kontaktowego.

Informacja o wyniku naboru  będzie umieszczona na stronie internetowej  Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży  oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie  Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży  przy ul. Składowej 3.

            Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy
            Jolanta Rozpłochowska

Chodzież, dnia 09.12.2016 r.

 


 

Pliki do pobrania:

 

Ogłoszenie Specjalista ds. rozwoju zawodowego - stażysta

POWIATOWY   URZĄD  PRACY  W  CHODZIEŻY

UL. SKŁADOWA 3, 64-800 CHODZIEŻ

OGŁASZA  NABÓR  NA WOLNE  STANOWISKO  URZĘDNICZE

Specjalista ds. rozwoju zawodowego  - stażysta

w Centrum Aktywizacji  Zawodowej

w pełnym wymiarze czasu pracy – 1 etat

………………………………………………………………………………………..

(nazwa stanowiska, komórka organizacyjna, wymiar czasu pracy, liczba wolnych etatów)

 

  1. Wymagania niezbędne:

-        obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych

-        wykształcenie wyższe,

-        posiadanie pełnej zdolność do czynności  prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

-        osoba nie skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

 

  1. Wymagania  dodatkowe:

 

-        dwuletni staż pracy w zakresie organizacji szkoleń zawodowych,

-        znajomość przepisów ustawy  o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku prac, przepisów wykonawczych ze szczególnym uwzględnieniem przepisów dotyczących pośrednictwa pracy oraz przepisów z zakresu działania urzędu pracy,

-        znajomość przepisów Kodeksu postępowania Administracyjnego,

-        znajomość sytuacji na lokalnym rynku pracy,

-        umiejętność samodzielnego planowania i organizowania pracy,

-        umiejętności interpersonalne, asertywność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych,

-        umiejętność nawiązywania kontaktów z klientami oraz empatycznego podejścia do ich problemów,

-        predyspozycje do pracy związanej z obsługa klienta,

-        dobra znajomość obsługi komputera.

 

 

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:       

-    organizacja szkoleń we współpracy z pracodawcami, instytucjami szkoleniowymi
i instytucjami dialogu społecznego.

-    informowanie o możliwościach i zasadach korzystania z usług szkoleniowych świadczonych przez powiatowe urzędy pracy oraz promowanie tych usług  w formie drukowanej i elektronicznej, w tym z wykorzystaniem stron internetowych.

-    diagnozowanie zapotrzebowania za zawody i specjalności na lokalnym rynku pracy oraz potrzeb szkoleniowych osób uprawnionych do szkolenia.

-    sporządzanie i upowszechnianie planu szkoleń.

-    zlecanie przeprowadzenia szkoleń instytucjom szkoleniowym.

-    organizacja szkoleń w ramach trójstronnej umowy szkoleniowej.

-    organizacja szkoleń w ramach bonu szkoleniowego.

-    kierowanie na szkolenia grupowe zgodnie z planem szkoleń.

-    kierowanie na szkolenia wskazane przez osobę uprawnioną.

-    monitorowanie przebiegu szkoleń.

-    prowadzenie postępowania przy finansowaniu kosztów egzaminu, uzyskania licencji lub studiów podyplomowych.

-    prowadzenie postępowania przy udzielaniu pożyczki szkoleniowej.

-    prowadzenie analiz skuteczności i efektywności szkoleń.

-    organizacja szkoleń dla osób niepełnosprawnych zarejestrowanych w urzędzie pracy jako bezrobotni lub poszukujący pracy niepozostający w zatrudnieniu.

-    organizacja działań na rzecz kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawców finansowanych ze środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego.

-    przygotowywanie indywidualnego planu działań dla bezrobotnych i poszukujących pracy w celu doprowadzenia do podjęcia przez niego odpowiedniej pracy.

-    przygotowywanie wniosków i programów w celu pozyskiwania środków z funduszy UE, a zwłaszcza z Europejskiego Funduszu Społecznego.

-     realizacja programów finansowanych bądź współfinansowanych ze środków UE w zakresie ustalonym odrębnie dla każdego programu.

 

  1. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:

-     praca administracyjno – biurowa,

-     wymagająca bezpośredniej obsługi klienta,

-     stanowisko wyposażone w sprzęt komputerowy wraz z drukarką,

-     środki łączności: telefon stacjonarny, dostęp do sieci internet.

 

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chodzieży
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu sierpniu 2018 r. wynosił powyżej 6%.

 

  1. Wymagane  dokumenty:

-        życiorys (CV) ,

-        list motywacyjny,

-        kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

-        kopie dokumentów  potwierdzających  posiadane wykształcenie,

-        kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,

-        kopie świadectw pracy potwierdzające wymagany staż pracy, zaświadczeń o odbyciu stażu

-        oświadczenie o niekaralności (oświadczenie sporządza kandydat)

-     oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego podpisane odręcznie.

 

Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie /II piętro, pokój nr 24/ Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży,  przy ul. Składowej 3  lub przesłać pocztą z dopiskiem  „Nabór na stanowisko specjalista ds. rozwoju zawodowego - stażysta ”, w terminie do 14 września 2018 roku do godz. 15.00

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie umieszczony w Biuletynie Informacji Publicznej  Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży pod adresem: http://chodziez.praca.gov.pl/

Osoby z ww. listy zostaną telefonicznie lub drogą elektroniczną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.

 

Dokumenty kandydata wybranego w drodze naboru i zatrudnionego w PUP będą dołączone do jego akt osobowych.

Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Dziale Organizacyjnym  przez okres 14 dni od dnia upowszechnienia informacji  o wyniku naboru. W tym czasie kandydaci będą mogli odbierać swoje dokumenty za pokwitowaniem. Po upływie 14 dni  nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone.

 

Informacja o wyniku naboru  będzie umieszczona na stronie internetowej  Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży  oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie  Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży.

 

Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży,

ul. Składowa 3.  Kontakt do naszego inspektora ochrony danych: biuro@iodopila.pl lub ABI – Audyt, Consulting, Outsourcing Beata Lewandowska,  64-965 Lędyczek, ul. Złotowska 4.

Dane podane przez Panią/Pana na formularzu będą przetwarzane w celu procedowania wniosku. Szczegółowe informacje o regułach przetwarzania danych dostępne są w Powiatowym Urzędzie Pracy
 w Chodzieży, ul. Składowa 3 pok. Nr 22                                                                                       

                                  

Kierownik
Centrum Aktywizacji Zawodowej
Aleksandra Maczyńska                                                 

 

Chodzież, dnia 04.09.2018 r.

Nabór na stanowisko specjalisty ds. rozowju zawodowego

Nabór na wolne stanowisko specjalisty ds. rozowju zawodowego w Powiatowym Urzędzie Pracy.

Szczegóły w załączniku: pobierz plik

nabór na stanowisko informatyk 2018-05-10

POWIATOWY   URZĄD  PRACY  W  CHODZIEŻY

UL. SKŁADOWA 3, 64-800 CHODZIEŻ

OGŁASZA  NABÓR  NA WOLNE  STANOWISKO  URZĘDNICZE

Informatyk

w wymiarze czasu pracy - ½  etatu

.....................................................................................................

(nazwa stanowiska, komórka organizacyjna, wymiar czasu pracy, liczba wolnych etatów)

 

Nazwa i adres jednostki:

Powiatowy Urząd Pracy, ul. Składowa 3, 64-800 Chodzież

2.   Określenie stanowiska:

      Informatyk

3.   Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie lub obywatel Unii Europejskiej lub obywatel innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może być zatrudniona na stanowisku, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
  • pełna zdolność do czynności  prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie  co najmniej średnie o profilu informatycznym lub  pokrewnym umożliwiającym  wykonywanie zadań na stanowisku lub wyższe odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku,
  • staż pracy 1 rok przy wykształceniu wyższym, 3 lat przy wykształceniu średnim informatycznym lub pokrewnym

 Wymagania  dodatkowe:

  •  znajomość ustawy o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych  i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych , jakim powinny odpowiadać urządzenia  i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych,
  • umiejętność administrowania komputerami w sieci LAN,
  • znajomość systemu operacyjnego Linux,
  • znajomość języka SQL,
  • znajomość oprogramowania Syriusz STD, Płatnik
  • umiejętność programowania i obsługi stron  internetowych,
  • gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności,
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • sumienność, dokładność, komunikatywność, obowiązkowość

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • planowanie, współtworzenie i administrowanie siecią informatyczną w urzędzie, podłączanie stanowisk roboczych, właściwe rozmieszczanie sprzętu komputerowego zgodnie z potrzebami organizacji pracy w urzędzie,
  • realizacja funkcji oprogramowania zastrzeżonych dla administratora w tym między innymi ustalanie praw dostępu i haseł nowych użytkowników oraz wprowadzanie bieżących zmian w tym zakresie,
  • właściwe gospodarowanie zasobami sieciowymi, ich przeglądanie, tworzenie niezbędnych kopii zapasowych i zabezpieczanie zbiorów,
  • porządkowanie zbiorów danych, przeprowadzanie kontroli poprawności struktury danych,
  • obsługa i aktualizowanie strony internetowej i biuletynu informacji publicznej urzędu,
  • obsługa techniczna platformy e-PUAP, Pue,
  • administrowanie Biuletynem Informacji Publicznej, w tym nadzór techniczny nad jego prawidłowym funkcjonowaniem,
  • wykonywanie dziennego backupu danych umieszczonych w serwerach,
  • właściwa eksploatacja sprzętu oraz dopilnowanie okresowych przeglądów i konserwacji,
  • nadzór nad wykonywaniem usług gwarancyjnych oraz serwisu pogwarancyjnego sprzętu komputerowego i oprogramowania,
  • sporządzanie okresowych raportów o stanie IT i analiza potrzeb w zakresie rozwoju bazy informatycznej,
  • usuwanie drobnych awarii i zgłaszanie potrzeby napraw w wyspecjalizowanej firmie,
  • zgłaszanie potrzeb w zakresie zakupu nowego sprzętu komputerowego,
  • planowanie rozwoju sieci komputerowej i tworzenia nowych stanowisk zgodnie z potrzebami urzędu,
  • wnioskowanie o wprowadzenie zmian w oprogramowaniu,
  • instalowanie nowego oprogramowania sieciowego i użytkowego,
  • nadzór właściwego i prawidłowego wykorzystywania oprogramowania na poszczególnych stanowiskach,
  • szkolenie pracowników w zakresie obsługi programów komputerowych,
  • realizacja i bieżąca weryfikacja Polityki Bezpieczeństwa Informacji w urzędzie i przepisów dot. ochrony  danych osobowych,
  • zarządzanie drukarkami sieciowymi,

 4    Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:

  • forma zatrudnienia - umowa o pracę
  • wymiar czasu pracy - ½ etatu
  • osoba, która podejmuje pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym musi odbyć w czasie
  • zatrudnienia służbę przygotowawczą, która zakończy się egzaminem,
  • praca w pomieszczeniu, utrzymanym w stanie zapewniającym bezpieczne i higieniczne warunki pracy,
  • miejsce pracy -Dział Organizacyjny w  Powiatowym Urzędzie Pracy w Chodzieży,

5    Wskaźniki zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu kwietniu  2018 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chodzieży, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych osiągnął co najmniej 6%.

Wymagane  dokumenty:

 

  • kwestionariusz osobowy
  • życiorys (CV) ,
  • list motywacyjny,
  • kserokopie dokumentów  potwierdzających  wykształcenie,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności
  • kserokopie świadectw pracy potwierdzające wymagany staż pracy,
  • oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie, że osoba „ nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe"
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie /II piętro, pokój nr 24/ Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży,  przy ul. Składowa 3  lub przesłać pocztą z dopiskiem: „Dotyczy naboru na  stanowisko informatyka ", w terminie do dnia  21 maja  2018 roku do godz. 15.00.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej  Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży pod adresem: http://bip.wokiss.pl/chodziezp/bip/jednostki-organizacyjne-samorzadu-terytorialnego/powiatowy-urzad-pracy-w-chodziezy.html

Osoby z ww. listy zostaną telefonicznie lub drogą elektroniczną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.

 

Dokumenty kandydata wybranego w drodze naboru i zatrudnionego w PUP będą dołączone do jego akt osobowych.

Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Dziale Organizacyjnym  przez okres 14 dni od dnia upowszechnienia informacji  o wyniku naboru. W tym czasie kandydaci będą mogli odbierać swoje dokumenty za pokwitowaniem. Po upływie 14 dni  nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone.

Informacja o wyniku naboru  będzie umieszczona na stronie internetowej  Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży  oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie  Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży.

 

                                                                                                             Dyrektor

                                                                                               Powiatowego Urzędu Pracy

                                                                                                 Jolanta Rozpłochowska

 

Chodzież, dnia  10.05.2018 r.

 

Zgodnie z wymogami określonymi w art.13 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz.1202 ze zm.) ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze umieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej  oraz na tablicy informacyjnej w PUP w Chodzieży, ul. Składowa 3