2024
Pełnienie całodobowych dyżurów i koordynowanie akcją zimowego utrzymania dróg - DR.272.33.2024
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
1. W celu udzielenia zamówienia na zadanie pn. "Pełnienie dyżurów i koordynowanie akcją zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025", przeprowadzono pisemne zaproszenie do złożenia oferty zapraszając do składania ofert zainteresowanych Wykonawców oraz zamieszczając zaproszenie do złożenia oferty w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Chodzieży.
2. W wyznaczonym terminie tj. do dnia 27.11.2024 r. do godz. 10:00 wpłynęły trzy oferty spełniające kryteria określone w zaproszeniu do złożenia oferty.
3. Uzasadnienie wyniku postępowania:
Zamawiający informuje, że unieważnia niniejsze postępowanie, ponieważ w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły oferty, których najkorzystniejsza cena przekracza kwotę przeznaczoną w budżecie na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
Ogłoszenie o wyniku postępowania "Zakup samochodu dostawczego do Wydziału Dróg" - DR.272.37.2024
OGŁOSZENIE
O WYNIKU POSTĘPOWANIA
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania
ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych określonego w art. 2 ust. 1 pkt 1
Nazwa zadania:
Zakup samochodu dostawczego do Wydziału DR
Starostwo Powiatowe w Chodzieży informuje, że w postępowaniu w trybie zaproszenia do złożenia oferty opublikowanego na stronie internetowej, dotyczącego zakupu samochodu dostawczego ofertę złożyli:
Lp. |
Wykonawca (nazwa, adres) |
Data otrzymania ofert |
Ilość uzyskanych punktów |
Łączna liczba uzyskanych punktów |
I etap |
II etap |
1 |
FHU "Witex" Witold Targosz ul. Szkolna 107 62-002 Suchy Las |
10.12.2024 r. |
35 |
nie oceniano |
- |
2 |
Auto-Handel-Komis-Skup-Zamiana-Sprzedaż Dorota Malinowska-Nowak ul. Przemysłowa 38 62-100 Wągrowiec |
11.12.2024 r. |
57,5 |
15 |
72,5 |
3 |
ASPEKT Michał Muranowski ul. Płocka 41 87-630 Skępe |
12.12.2024 r. |
45 |
nie oceniano |
- |
Złożone oferty zostały sprawdzone pod kątem spełnienia wymagań określonych w zaproszeniu do złożenia oferty.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający kierował się oceną kryterium w etapie I i II.
Do realizacji przedmiotu zamówienia wybrano ofertę złożoną przez:
Auto-Handel-Komis-Skup-Zamiana-Sprzedaż
Dorota Malinowska-Nowak
ul. Przemysłowa 38
62-100 Wągrowiec
Uzasadnienie wyboru:
Oferta uzyskała największą liczbę punktów, w związku z powyższym została uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu.
Usuwanie pojazdów z dróg na terenie powiatu chodzieskiego oraz przechowywanie i zabezpieczenie ich na parkingu strzeżonym - DR.272.39.2024
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2024 r. poz. 1320) określonego w art. 2 ust. 1 pkt 1.
1. Nazwa zadania.
Usuwanie pojazdów z dróg na terenie Powiatu Chodzieskiego oraz przechowywanie i zabezpieczenie ich na parkingu strzeżonym
przedmiot zamówienia określa – specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia.
2. Wspólny Słownik Zamówień.
50118110-9 – usługi holowania
98351100-9 – usługi parkingowe
3. Termin wykonania zamówienia.
od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
Proszę o podanie w ofercie (na załączonym formularzu cenowym) ceny netto i brutto za zrealizowanie niniejszego zamówienia.(dopuszcza się złożenie oferty na własnym formularzu z uwzględnieniem informacji podanym w załączonym formularzu ofertowym)
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
CENA 100 %
Miejsce i termin złożenia oferty:
Starostwo Powiatowe w Chodzieży
Ofertę należy złożyć:
do dnia: 18.12.2024 r. do godz. 1000
w siedzibie zamawiającego w Biurze Obsługi Klienta
Nazwa Zamawiającego:
Powiat Chodzieski
ul. Wiosny Ludów 1
64 - 800 Chodzież
Biuro Obsługi Klienta (parter)
Osobami do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania jest/są:
Anna Lueck – stanowisko w zakresie dróg, tel. 67 28 12 791,
Zdzisława Hajt – Kierownik Wydziału Dróg Powiatowych, tel. 67 28 12 790.
w godz. pomiędzy 8.00 - 14.00
Załączniki:
- specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 - pobierz plik
- druk oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - załącznik nr 2 - pobierz plik
- druk oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne - załącznik nr 3 - pobierz plik
- formularz ofertowy – załącznik nr 4 - pobierz plik
- karta informacyjna - USUWANIE POJAZDÓW - pobierz plik
- umowa – projekt z załącznikami.- pobierz plik
- uchwała Rady Powiatu w spr. ustalenia opłat za usunięcie i przechowywanie pojazdu... - pobierz plik
Zakup samochodu dostawczego do Wydziału DR - DR.272.37.2024
Numer sprawy – DR.272.37.2024
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia
11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2024 r. poz. 1320) określonego w art. 2 ust. 1 pkt 1.
- Nazwa zadania
Powiat Chodzieski – Starostwo Powiatowe w Chodzieży zaprasza do udziału
w postępowaniu na: „Zakup samochodu dostawczego do Wydziału DR”
- Przedmiotem zamówienia jest:
Zakup samochodu dostawczego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Chodzieży (Wydziału Dróg Powiatowych)
przedmiot zamówienia określa – Opis przedmiotu zamówienia.
- Wspólny Słownik Zamówień.
34130000-7 Pojazdy silnikowe do transportu towarów
- Termin wykonania zamówienia – w dniu podpisania umowy.
Proszę o podanie w formularzu ofertowym (stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia) ceny netto i brutto za zrealizowanie niniejszego zamówienia.
(dopuszcza się złożenie oferty na własnym formularzu z uwzględnieniem informacji podanym w załączonym formularzu ofertowym)
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zgodnie ze Specyfikacją techniczną przedmiotu zamówienia (pkt 3)
Miejsce i termin złożenia oferty:
Starostwo Powiatowe w Chodzieży
Ofertę należy złożyć:
do dnia: 12.12.2024 r. do godz. 10 00
w siedzibie zamawiającego w Biurze Obsługi Klienta
Nazwa Zamawiającego:
Powiat Chodzieski
Wiosny Ludów 1
64 - 800 Chodzież
Biuro Obsługi Klienta (parter)
- Termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.12.2024 r. godz. 1100 w siedzibie Wydziału Dróg
Powiatowych w Milczu, Milcz 4 pok. nr 2.
Osobami do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania jest/są:
Anna Lueck – stanowisko w zakresie dróg tel. 67 28 12 791,
Janusz Nowak – Specjalista w Wydziale Dróg Powiatowych tel. 67 28 12 792
w godz. pomiędzy 8.00 - 14.00
Załącznikami do niniejszego zaproszenia są:
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1,
- druk oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - załącznik nr 2,
- druk oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne - załącznik nr 3,
- specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia,
- formularz ofertowy – załącznik nr 4.
Załącznik: pobierz plik
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU - DR.272.28.2024
DR.272.28.2024
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU
- W celu udzielenia zamówienia na zadanie pn. „Zakup samochodu dostawczego do Wydziału DR”.
przeprowadzono pisemne zaproszenie do złożenia oferty zapraszając do składania ofert zainteresowanych Wykonawców oraz zamieszczono zaproszenie do złożenia oferty w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Chodzieży.
- Uzasadnienie unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie, ponieważ przedmiotowe postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W wymaganiach określonych w opisie przedmiotu stanowiących załącznik do niniejszego postępowania zostały zawarte zapisy, uniemożliwiające w ocenie Zamawiającego wybór najkorzystniejszej oferty.
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA - Remont nawierzchni bitumicznej ul. Fabrycznej w Chodzieży - DR.272.35.2024
Numer sprawy DR.272.35.2024
OGŁOSZENIE
O WYNIKU POSTĘPOWANIA
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania
ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych określonego w art. 2 ust. 1 pkt 1
Nazwa zadania:
Remont nawierzchni bitumicznych na terenie m. Chodzież
Starostwo Powiatowe w Chodzieży informuje, że w postępowaniu w trybie zaproszenia do złożenia oferty opublikowanego na stronie internetowej, dotyczącego remontu nawierzchni bitumicznej ul. Fabryczna w Chodzieży złożyli niżej wymienieni Wykonawcy:
Lp.
|
Wykonawca (nazwa, adres)
|
Data otrzymania ofert
|
Ilość uzyskanych punktów
|
1
|
T-BITUM Sp. z o.o. Budowa Dróg ul. Klasztorna 17 62-130 Gołańcz
|
02.12.2024 r.
|
100
|
2
|
Firma Budowlano-Remontowo-Drogowa Dariusz Białobrzycki Os. K Wielkiego 14a/1 62-200 Gniezno
|
03.12.2024 r.
|
70,59
|
3
|
Roboty Drogowo-Budowlane Jacek Karpinski
ul. Norwida 9/7
77-400 Złotów
|
03.12.2024 r.
|
37,73
|
Złożone oferty zostały sprawdzone pod kątem spełnienia wymagań określonych w zaproszeniu do złożenia oferty.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający kierował się kryterium – cena 100%.
Do realizacji przedmiotu zamówienia wybrano ofertę złożoną przez:
T-BITUM Sp. z o.o. Budowa Dróg
ul Klasztorna 17
62-130 Gołańcz
Uzasadnienie wyboru:
Oferta uzyskała największą liczbę punktów w kryterium cena, w związku z powyższym została uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu.
Zakup samochodu dostawczego do Wydziału DR - DR.272.28.2024
Numer sprawy – DR.272.28.2024
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia
11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2024 r. poz. 1320) określonego w art. 2 ust. 1 pkt 1.
- Nazwa zadania
Powiat Chodzieski – Starostwo Powiatowe w Chodzieży zaprasza do udziału
w postępowaniu na: „Zakup samochodu dostawczego do Wydziału DR”
- Przedmiotem zamówienia jest:
Zakup samochodu dostawczego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Chodzieży (Wydziału Dróg Powiatowych)
przedmiot zamówienia określa – Opis przedmiotu zamówienia.
- Wspólny Słownik Zamówień.
34130000-7 Pojazdy silnikowe do transportu towaró
Termin wykonania zamówienia – w dniu podpisania umowy.
Proszę o podanie w formularzu ofertowym (stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia) ceny netto i brutto za zrealizowanie niniejszego zamówienia.
(dopuszcza się złożenie oferty na własnym formularzu z uwzględnieniem informacji
podanym w załączonym formularzu ofertowym)
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
- CENA 60 %
- ROK PRODUKCJI SAMOCHODU:
2018 – 5 %
2019/2020 – 15%
2021 i wyżej – 20 %
- WYPOSAŻENIE DODATKOWE (PREFEROWANE) 5 %
Miejsce i termin złożenia oferty:
Starostwo Powiatowe w Chodzieży
Ofertę należy złożyć:
do dnia: 04.12.2024 r. do godz. 10 00
w siedzibie zamawiającego w Biurze Obsługi Klienta
Nazwa Zamawiającego:
Powiat Chodzieski
Wiosny Ludów 1
64 - 800 Chodzież
Biuro Obsługi Klienta (parter)
Termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.12.2024 r. godz. 1100 w siedzibie Wydziału Dróg
Powiatowych w Milczu, Milcz 4 pok. nr 2.
Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji ofert z dwoma wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów ofert.
Osobami do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania jest/są:
Anna Lueck – stanowisko w zakresie dróg tel. 67 28 12 791,
Janusz Nowak – Specjalista w Wydziale Dróg Powiatowych tel. 67 28 12 792
w godz. pomiędzy 8.00 - 14.00
Załącznikami do niniejszego zaproszenia są:
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1,
- druk oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - załącznik nr 2,
- druk oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne - załącznik nr 3,
- specyfikacja warunków zamówienia,
- formularz ofertowy – załącznik nr 4.
Załączniki: pobierz plik
Załączniki cz. 2: pobierz plik
Remont nawierzchni bitumicznej ul. Fabryczna w Chodzieży - DR.272.35.2024
DR.272.35.2024
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia
11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2024 r. poz. 1320) określonego w art. 2 ust. 1 pkt 1.
- Nazwa zadania.
Remont nawierzchni bitumicznej ul. Fabryczna w Chodzieży
przedmiot zamówienia określa – specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia.
- Wspólny Słownik Zamówień.
45.23.32.20-7 – roboty w zakresie nawierzchni dróg
- Termin wykonania zamówienia.
do 15.12.2024 r.
Proszę o podanie w formularzu ofertowym (stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia) cen netto i brutto za zrealizowanie niniejszego zamówienia. (dopuszcza się złożenie oferty na własnym formularzu z uwzględnieniem informacji podanym w załączonym formularzu ofertowym)
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
- CENA 100 %
Miejsce i termin złożenia oferty:
Starostwo Powiatowe w Chodzieży
Ofertę należy złożyć:
do dnia: 03.12.2024 r. do godz. 10 00
w siedzibie zamawiającego w Biurze Obsługi Klienta
Nazwa Zamawiającego:
Powiat Chodzieski
Wiosny Ludów nr 1
64 - 800 Chodzież
Biuro Obsługi Klienta (parter)
Osobami do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania jest/są:
Anna Lueck – stanowisko w zakresie dróg tel. 67 28 12 791,
Janusz Nowak – Specjalista w Wydziale Dróg Powiatowych tel. 67 28 12 792
w godz. pomiędzy 8.00 - 14.00
Załącznikami do niniejszego zaproszenia są:
- specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1,
- druk oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - załącznik nr 2
- druk oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne - załącznik nr 3
- druk doświadczenie zawodowe – załącznik nr 4
- druk wykaz sprzętu – załącznik nr 5
- przedmiar robót
- oferta – wzór
- umowa - projekt.
Załącznik: pobierz plik
Pełnienie całodobowych dyżurów i koordynowanie akcją zimowego utrzymania dróg
Numer sprawy – 272.33.2024
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia
11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2024 r. poz. 1320) określonego w art. 2 ust. 1 pkt 1.
- Nazwa zadania.
Usługa pełnienia całodobowych dyżurów i koordynowania akcją zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Chodzieskiego w sezonie zimowym 2024/2025
przedmiot zamówienia określa – opis przedmiotu zamówienia.
- Wspólny Słownik Zamówień.
71700000-5 usługi nadzoru i kontroli
- Termin wykonania zamówienia.
Zgodnie z § 5 projektu umowy.
Proszę o podanie w ofercie (na załączonym formularzu cenowym) ceny netto
i brutto za zrealizowanie niniejszego zamówienia.
(dopuszcza się złożenie oferty na własnym formularzu z uwzględnieniem informacji
podanym w załączonym formularzu ofertowym)
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
- CENA 100 %
Miejsce i termin złożenia oferty:
Starostwo Powiatowe w Chodzieży
Ofertę należy złożyć:
do dnia: 27.11.2024 r. do godz. 10 00
w siedzibie zamawiającego w Biurze Obsługi Klienta
Nazwa Zamawiającego:
Powiat Chodzieski
Wiosny Ludów 1
64 - 800 Chodzież
Biuro Obsługi Klienta (parter)
Osobami do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania jest/są:
Anna Lueck – stanowisko w zakresie dróg tel. 67 28 12 791,
Zdzisława Hajt – Kierownik Wydziału Dróg Powiatowych tel. 67 28 12 790
w godz. pomiędzy 8.00 - 14.00
Załącznikami do niniejszego zaproszenia są:
- opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1,
- formularz ofertowy,
- projekt umowy.
Załaczniki: pobierz plik
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA - DR.272.26.2022
Numer sprawy DR.272.26.2022
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania
ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych określonego
w art. 2 ust. 1 pkt 1
Nazwa zadania:
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Przebudowa najbardziej zdegradowanych odcinków dróg powiatowych ma terenie miasta Chodzież”
Starostwo Powiatowe w Chodzieży informuje, że w postępowaniu w trybie zaproszenia do złożenia oferty opublikowanego na stronie internetowej, dotyczącego pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją w/w zadania inwestycyjnego, ofertę złożyli niżej wymienieni Wykonawcy:
Lp.
|
Wykonawca (nazwa, adres)
|
Data otrzymania ofert
|
Ilość
uzyskanych
punktów
|
1
|
Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno-Inżynierskie PROTA-PROJEKT
Piotrkowice ul. Kielecka 37
26-020 Chmielnik
|
09.10.2024 r.
|
61,36
|
2
|
PRO-KP Budownictwo Drogowe Krzysztof Plamowski
Przybychowo 24
64-710 Połajewo
|
10.10.2024 r.
|
90,00
|
3
|
Werity Projekty Piotr Marciniak
Jaracz 2p
64-610 Rogoźno
|
10.10.2024 r.
|
94,43
|
4
|
VIA-LUK Łukasz Wiśniewski
ul. Wojska Polskiego 49A
64-610 Rogoźno
|
10.10.2024 r.
|
100
|
Złożone oferty zostały sprawdzone pod kątem spełnienia wymagań określonych w zaproszeniu do złożenia oferty.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający kierował się kryterium – cena 100%.
Do realizacji przedmiotu zamówienia wybrano ofertę złożoną przez:
VIA-LUK Łukasz Wiśniewski
Wojska Polskiego 49A
64-610 Rogoźno
Uzasadnienie wyboru:
Oferta uzyskała największą liczbę punktów w kryterium cena, w związku z powyższym została uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu.
Chodzież, dnia 10.10.2024 r.
Zimowe utrzymanie dróg 2024-2025
Usługi odśnieżania – Zimowe utrzymanie dróg 2024-2025
OJ S 179/2024 13/09/2024
Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji – tryb standardowy
Wszelkie informacje, całe postępowanie jest zamieszczone po tym linkiem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/981674
Załącznik: pobierz plik
Zakup urządzania klasy UTM wraz z licencjami, czyli wielofunkcyjne zapory sieciowe zapewniające pełną ochronę na styku sieci lokalnej z internetem - OR.272.2.2024
Numer sprawy – OR.272.2.2024
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia
11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2023 r. poz. 1720 z późn. zm.) określonego w art. 2 ust. 1 pkt 1.
- Nazwa zadania.
" Zakup urządzania klasy UTM wraz z licencjami, czyli wielofunkcyjne zapory sieciowe zapewniające pełną ochronę na styku sieci lokalnej z internetem. "
Przedmiot zamówienia określa – specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia.
- Wspólny Słownik Zamówień.
32422000-7 - Sieci
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
32413100-2 - Rutery sieciowe
- Termin wykonania zamówienia: do 12.07.2024 r.
Proszę o podanie w ofercie (na własnym formularzu cenowym) ceny nettoi brutto za zrealizowanie niniejszego zamówienia.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
CENA 100 %
Miejsce i termin złożenia oferty:
Starostwo Powiatowe w Chodzieży (Biuro Obsługi Klienta) lub
droga elektroniczna adres: mateuszwieczorek@powiat-chodzieski.pl,
bądź Baza konkurencyjności.
Ofertę należy złożyć:
do dnia: 12.06.2024 r. do godz. 14:00.
Nazwa Zamawiającego:
Powiat Chodzieski
Wiosny Ludów nr 1
64 - 800 Chodzież
Osobami do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania jest/są:
Mateusz Wieczorek
tel. 67 2812714, tel. kom. 691 974 396
e-mail: mateuszwieczorek@powiat-chodzieski.pl
w godz. pomiędzy 7.00 - 15.00
Załącznikami do niniejszego zaproszenia są:
- specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia,
- druk oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne,
- druk oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne.
Załączniki: pobierz załącznik
Poprawa efektywności energetycznej budynków Powiatu Chodzieskiego - Domu Pomocy Społecznej w Chodzieży - Korekta nr 2
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Poprawa efektywności energetycznej budynków Powiatu Chodzieskiego - Domu Pomocy Społecznej w Chodzieży
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT CHODZIESKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799504
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Wiosny Ludów 1
1.4.2.) Miejscowość: Chodzież
1.4.3.) Kod pocztowy: 64-800
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-chodzieski.p
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-chodzieski.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00297185
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00273271
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert
Przed zmianą:
2024-04-26 12:00
Po zmianie:
2024-04-30 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert
Przed zmianą:
2024-04-26 12:10
Po zmianie:
2024-04-30 12:10
Przebudowa drogi powiatowej nr 1494P Rutki-Sypniewo - Korekta
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
"Przebudowa drogi powiatowej nr 1494P Rutki-Sypniewo"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT CHODZIESKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799504
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Wiosny Ludów 1
1.4.2.) Miejscowość: Chodzież
1.4.3.) Kod pocztowy: 64-800
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-chodzieski.p
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-chodzieski.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu
terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00297143
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00280596
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert
Przed zmianą:
2024-04-26 10:00
Po zmianie:
2024-04-30 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert
Przed zmianą:
2024-04-26 10:10
Po zmianie:
2024-04-30 10:10
PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA 2024 ROK
Załączniki: pobierz plik