Jesteś tutaj:   

2024

Usuwanie pojazdów z dróg na terenie powiatu chodzieskiego oraz przechowywanie i zabezpieczenie ich na parkingu strzeżonym - DR.272.39.2024

O WYNIKU POSTĘPOWANIA
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania
ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych określonego
w art. 2 ust. 1 pkt 1

Nazwa zadania:
Usuwanie pojazdów z dróg na terenie Powiatu Chodzieskiego oraz przechowywanie i zabezpieczenie ich na parkingu strzeżonym

Starostwo Powiatowe w Chodzieży informuje, że w postępowaniu w trybie zaproszenia do złożenia oferty opublikowanego na stronie internetowej, dotyczącego usuwania pojazdów z dróg na terenie Powiatu Chodzieskiego oraz przechowywanie i zabezpieczenie ich na parkingu strzeżonym ofertę złożył niżej wymieniony Wykonawca, którego wybrano do realizacji przedmiotu zamówienia

Szejner Motors
Agnieszka Szejner
ul. Dworcowa 36
64-840 Budzyń

Uzasadnienie wyboru:
Do dnia wyznaczonego przez Zamawiającego na składanie ofert w przedmiotowym postępowaniu wpłynęła tylko jedna oferta.
Oferta spełnia wymogi określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.

Pełnienie całodobowych dyżurów i koordynowanie akcją zimowego utrzymania dróg - DR.272.33.2024

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

1. W celu udzielenia zamówienia na zadanie pn. "Pełnienie dyżurów i koordynowanie akcją zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025", przeprowadzono pisemne zaproszenie do złożenia oferty zapraszając do składania ofert zainteresowanych Wykonawców oraz zamieszczając zaproszenie do złożenia oferty w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Chodzieży.
2. W wyznaczonym terminie tj. do dnia 27.11.2024 r. do godz. 10:00 wpłynęły trzy oferty spełniające kryteria określone w zaproszeniu do złożenia oferty.
3. Uzasadnienie wyniku postępowania:
Zamawiający informuje, że unieważnia niniejsze postępowanie, ponieważ w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły oferty, których najkorzystniejsza cena przekracza kwotę przeznaczoną w budżecie na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.

Ogłoszenie o wyniku postępowania "Zakup samochodu dostawczego do Wydziału Dróg" - DR.272.37.2024

OGŁOSZENIE
O WYNIKU POSTĘPOWANIA

o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania
ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych określonego w art. 2 ust. 1 pkt 1

Nazwa zadania:
Zakup samochodu dostawczego do Wydziału DR

Starostwo Powiatowe w Chodzieży informuje, że w postępowaniu w trybie zaproszenia do złożenia oferty opublikowanego na stronie internetowej, dotyczącego zakupu samochodu dostawczego ofertę złożyli:

Lp. Wykonawca (nazwa, adres) Data otrzymania
ofert
Ilość uzyskanych
punktów
Łączna liczba
uzyskanych punktów
I etap II etap
1 FHU "Witex" Witold Targosz
ul. Szkolna 107
62-002 Suchy Las
10.12.2024 r. 35 nie oceniano -
2 Auto-Handel-Komis-Skup-Zamiana-Sprzedaż
Dorota Malinowska-Nowak
ul. Przemysłowa
38 62-100 Wągrowiec
11.12.2024 r. 57,5 15 72,5
3 ASPEKT Michał Muranowski
ul. Płocka 41
87-630 Skępe
12.12.2024 r. 45 nie oceniano -

Złożone oferty zostały sprawdzone pod kątem spełnienia wymagań określonych w zaproszeniu do złożenia oferty.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający kierował się oceną kryterium w etapie I i II.
Do realizacji przedmiotu zamówienia wybrano ofertę złożoną przez:

Auto-Handel-Komis-Skup-Zamiana-Sprzedaż
Dorota Malinowska-Nowak
ul. Przemysłowa 38
62-100 Wągrowiec

Uzasadnienie wyboru:
Oferta uzyskała największą liczbę punktów, w związku z powyższym została uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu.

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA - DR.272.26.2022

Numer sprawy DR.272.26.2022

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania
ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych określonego
w art. 2 ust. 1 pkt 1

Nazwa zadania:

Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Przebudowa najbardziej zdegradowanych odcinków dróg powiatowych ma terenie miasta Chodzież”

Starostwo Powiatowe w Chodzieży informuje, że w postępowaniu w trybie zaproszenia do złożenia oferty opublikowanego na stronie internetowej, dotyczącego pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją w/w zadania inwestycyjnego, ofertę złożyli niżej wymienieni Wykonawcy:

Lp.

Wykonawca
(nazwa, adres)

Data otrzymania ofert

Ilość

uzyskanych

punktów

1

Specjalistyczne Biuro
Inwestycyjno-Inżynierskie
PROTA-PROJEKT

Piotrkowice ul. Kielecka 37

26-020 Chmielnik

09.10.2024 r.

61,36

2

PRO-KP Budownictwo Drogowe Krzysztof Plamowski

Przybychowo 24

64-710 Połajewo

10.10.2024 r.

90,00

3

Werity Projekty Piotr Marciniak

Jaracz 2p

64-610 Rogoźno

10.10.2024 r.

94,43

4

VIA-LUK Łukasz Wiśniewski

ul. Wojska Polskiego 49A

64-610 Rogoźno

10.10.2024 r.

100

 Złożone oferty zostały sprawdzone pod kątem spełnienia wymagań określonych w zaproszeniu do złożenia oferty.

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający kierował się kryterium – cena 100%.

Do realizacji przedmiotu zamówienia wybrano ofertę złożoną przez:

VIA-LUK Łukasz Wiśniewski
Wojska Polskiego 49A
64-610 Rogoźno

Uzasadnienie wyboru:
Oferta uzyskała największą liczbę punktów w kryterium cena, w związku z powyższym została uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu.
Chodzież, dnia 10.10.2024 r.

Zimowe utrzymanie dróg 2024-2025

Usługi odśnieżania – Zimowe utrzymanie dróg 2024-2025
OJ S 179/2024 13/09/2024
Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji – tryb standardowy

Wszelkie informacje, całe postępowanie jest zamieszczone po tym linkiem:  https://platformazakupowa.pl/transakcja/981674
Załącznik:  pobierz plik

Zakup urządzania klasy UTM wraz z licencjami, czyli wielofunkcyjne zapory sieciowe zapewniające pełną ochronę na styku sieci lokalnej z internetem - OR.272.2.2024

Numer sprawy – OR.272.2.2024

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU

o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia
11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2023 r. poz. 1720 z późn. zm.) określonego w art. 2 ust. 1 pkt 1.

  1. Nazwa zadania.
    " Zakup urządzania klasy UTM wraz z licencjami, czyli wielofunkcyjne zapory sieciowe zapewniające pełną ochronę na styku sieci lokalnej z internetem. "
    Przedmiot zamówienia określa – specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia.
  1. Wspólny Słownik Zamówień.
    32422000-7 - Sieci
    32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
    32413100-2 - Rutery sieciowe
  1. Termin wykonania zamówienia: do 12.07.2024 r.
    Proszę o podanie w ofercie (na własnym formularzu cenowym) ceny nettoi brutto za zrealizowanie niniejszego zamówienia.
    Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

    CENA 100 %
    Miejsce i termin złożenia oferty:

    Starostwo Powiatowe w Chodzieży (Biuro Obsługi Klienta) lub
    droga elektroniczna adres: mateuszwieczorek@powiat-chodzieski.pl,
    bądź Baza konkurencyjności.

    Ofertę należy złożyć:
    do dnia: 12.06.2024 r. do godz. 14:00.
    Nazwa Zamawiającego:
    Powiat Chodzieski
    Wiosny Ludów nr 1
    64 - 800 Chodzież

Osobami do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania jest/są:
Mateusz Wieczorek
tel. 67 2812714, tel. kom. 691 974 396
e-mail: mateuszwieczorek@powiat-chodzieski.pl
w godz. pomiędzy 7.00 - 15.00

Załącznikami do niniejszego zaproszenia są:

  • specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia,
  • druk oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne,
  • druk oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne.

Załączniki: pobierz załącznik

Poprawa efektywności energetycznej budynków Powiatu Chodzieskiego - Domu Pomocy Społecznej w Chodzieży - Korekta nr 2

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Poprawa efektywności energetycznej budynków Powiatu Chodzieskiego - Domu Pomocy Społecznej w Chodzieży

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT CHODZIESKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799504
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Wiosny Ludów 1
1.4.2.) Miejscowość: Chodzież
1.4.3.) Kod pocztowy: 64-800
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-chodzieski.p
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-chodzieski.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00297185
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-23

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00273271
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert
Przed zmianą:
2024-04-26 12:00
Po zmianie:
2024-04-30 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert
Przed zmianą:
2024-04-26 12:10
Po zmianie:
2024-04-30 12:10

Przebudowa drogi powiatowej nr 1494P Rutki-Sypniewo - Korekta

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
"Przebudowa drogi powiatowej nr 1494P Rutki-Sypniewo"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT CHODZIESKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799504
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Wiosny Ludów 1
1.4.2.) Miejscowość: Chodzież
1.4.3.) Kod pocztowy: 64-800
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-chodzieski.p
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-chodzieski.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu
terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00297143
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-23

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00280596
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert
Przed zmianą:
2024-04-26 10:00
Po zmianie:
2024-04-30 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert
Przed zmianą:
2024-04-26 10:10
Po zmianie:
2024-04-30 10:10

PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA 2024 ROK

Załączniki: pobierz plik