2025
Zakup switchy zarządzanych, zapewni rozbudowę serwerowni . Zakupione zostaną urządzenia typu Switch 48 portowy - Gigabit, co umożliwi zlikwidowanie tzw. wąskich gardeł oraz zwiększy przepusto

OR.272.3.2025
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia
11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320.) określonego w art. 2 ust. 1 pkt 1.
- Nazwa zadania:
„Zakup switchy zarządzanych, zapewni rozbudowę serwerowni . Zakupione zostaną urządzenia typu Switch 48 portowy - Gigabit, co umożliwi zlikwidowanie tzw. wąskich gardeł oraz zwiększy przepustowość sieci. Kreowanie i zarządzanie segmentami sieci.”
- Wspólny Słownik Zamówień.
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
- Termin wykonania zamówienia: 30 dni od podpisania umowy.
Proszę o podanie w ofercie (na własnym formularzu cenowym) ceny netto
i brutto za zrealizowanie niniejszego zamówienia.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
CENA 100 %
Miejsce i termin złożenia oferty: Baza konkurencyjności 2021
Ofertę należy złożyć:
do dnia: 30 maja 2025 r. do godz. 13:00.
Nazwa Zamawiającego:
Powiat Chodzieski
Wiosny Ludów nr 1
64 - 800 Chodzież
Osobami do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania jest/są:
Mateusz Wieczorek
tel. 67 2812714, tel. kom. 691 974 396
e-mail:mateuszwieczorek@powiat-chodzieski.pl
w godz. pomiędzy 7.00 - 15.00
Zamawiający nie przewiduje możliwości zmiany umowy.
Zamawiający zapewnia o zachowaniu uczciwej konkurencji i równego traktowania podmiotów składających oferty.
Wraz z ofertę prosimy o dostarczenie dokładnej specyfikacji proponowanego sprzętu.
Pytania dotyczą zapytania ofertowego, należy kierować przez Bazę Konkurencyjności.
Załącznikami do niniejszego zaproszenia są:
- specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia,
- druk oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne,
- druk oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne.
Link do Bazy Konkurencyjności - https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/229604
Załączniki:
Specyfikacja - pobierz plik
Załacznik nr 4 - pobierz plik
Załacznik nr 5 - pobierz plik
Załacznik nr 6 - pobierz plik
Budowa instalacji gazowej i centralnego ogrzewania dla budynku mieszkalno-użytkowego w Szamocinie przy ul. Marcinkowskiego 49 - GN.2510.1.2025
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2024 r. poz. 1320) określonego w art. 2 ust. 1 pkt 1.
- Nazwa zadania.
Budowa instalacji gazowej i centralnego ogrzewania dla budynku mieszkalno-użytkowego w Szamocinie przy ul. Marcinkowskiego 49.:
- lokal nr 1 – użytkowy budowa instalacji gazowej i instalacji c.w.u.;
- lokal nr 2 – mieszkalny budowa instalacji gazowej, instalacji c.o., instalacji c.w.u;
- lokal nr 3 – mieszkalny budowa instalacji gazowej, instalacji c.o., instalacji c.w.u.
przedmiot zamówienia określa – specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia.
- Wspólny Słownik Zamówień.
45300000-0 - roboty instalacyjne w budynkach;
45331100-7 – instalowanie centralnego ogrzewania;
45331110-0 - instalowanie kotłów.
- Termin wykonania zamówienia.
15 września 2025 r.
Prosimy o podanie w ofercie (na własnym formularzu cenowym) ceny netto i brutto za zrealizowanie niniejszego zamówienia.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena – waga 100%
Miejsce i termin złożenia oferty:
Starostwo Powiatowe w Chodzieży
Ofertę należy złożyć:
do dnia: 30 maja 2025 r. do godz.14.00, w siedzibie zamawiającego w Biurze Obsługi Klienta.
Nazwa Zamawiającego:
Powiat Chodzieski
ul. Wiosny Ludów nr 1
64 - 800 Chodzież
Osobami do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania jest/są:
Edyta Pasch, główny specjalista,
tel. 67-28-127-35, e-mail:edytapasch@powiat-chodzieski.pl
w godz. pomiędzy 8.00 - 14.00
Załącznikami do niniejszego zaproszenia są:
· projekt techniczny, przedmiar, specyfikacja techniczna ST-02, specyfikacja techniczna ST-01 - załącznik nr 1,
· druk oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - załącznik nr 2
· druk oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne - załącznik nr 3
Pobierz dokumentację
Dostawa wyposażenia pracowni łączenia metali Centrum Kształcenia Zawodowego w Chodzieży
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia pracowni łączenia metali Centrum Kształcenia Zawodowego w Chodzieży. Zamówienie podzielone jest na 4 części zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na adres: Centrum Kształcenia Zawodowego w Chodzieży, ul. Stefana Wyszyńskiego 2, 64-800 Chodzież. Szczegółowy opis zamówienia stanowi: Załącznik nr 1 do SWZ.
Całe postępowanie jest zamieszczone po tym linkiem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1108132
Załącznik - pobierz plik
Wyniki postępowania - Wykonanie oznakowania poziomego dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu chodzieskiego - DR.272.7.2025
OGŁOSZENIE
O WYNIKU POSTĘPOWANIA
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania
ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych
określonego w art. 2 ust. 1 pkt 1
Nazwa zadania:
Wykonanie oznakowania poziomego dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Chodzieskiego
Starostwo Powiatowe w Chodzieży informuje, że w postępowaniu w trybie zaproszenia do złożenia oferty opublikowanego na stronie internetowej, dotyczącego wykonania oznakowania poziomego dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Chodzieskiego oferty złożyli niżej wymienieni Wykonawcy:
Lp.
|
Wykonawca (nazwa, adres)
|
Data otrzymania ofert
|
Ilość uzyskanych punktów
|
1
|
„Nocek” Adam Noceń Sadowice, ul. Dworcowa 10 55-080 Kąty Wrocławskie
|
22.04.2025 r.
|
100
|
2
|
Zakład Ogólnobudowlany DARBUD Dariusz Łuczak Skrzynki, ul. Dworcowa 13 62-020 Stęszew
|
23.04.2025 r.
|
90,76
|
3
|
POL-WORK Sebastian Głąb Kawęczyn 641 87-123 Dobrzejewice
|
23.04.2025 r.
|
68,81
|
4
|
VOBEMA POLSKA sp. z o.o.; ul. Polna 10; 64-920 Piła
|
23.04.2025 r.
|
65,47
|
5
|
BAT-MAL Bator Sebastian ul. Włoszczowska 64 28-366 Małogoszcz
|
24.04.2025 r.
|
54,27
|
Złożone oferty zostały sprawdzone pod kątem spełnienia wymagań określonych w zaproszeniu do złożenia oferty. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający kierował się kryterium – cena 100%.
Do realizacji przedmiotu zamówienia wybrano ofertę złożoną przez:
„Nocek” Adam Noceń
Sadowice, ul. Dworcowa 10
55-080 Kąty Wrocławskie
Uzasadnienie wyboru:
Oferta uzyskała największą liczbę punktów w kryterium cena, w związku z powyższym została uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu.
Wykonanie oznakowania poziomego dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu chodzieskiego - DR.272.7.2025
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia
11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2024 r. poz. 1320) określonego w art. 2 ust. 1 pkt 1.
1. Nazwa zadania.
Wykonanie oznakowania poziomego dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Chodzieskiego.
Orientacyjna przewidywana ilość:
- oznakowanie w ilości szacunkowej ok. 3 500 m2 (łączna wartość wykonywanych robót nie może przekroczyć kwoty przeznaczonej na wykonanie przedmiotu zamówienia tj. § 1 ust. 2 projektu umowy na powyższe zadanie)
przedmiot zamówienia określa - specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia.
2. Wspólny Słownik Zamówień.
45.23.32.21-4 – malowanie nawierzchni
3. Termin wykonania zamówienia.
do 30 czerwca 2025 r.
Proszę o podanie w ofercie (na załączonym formularzu) cen jednostkowych netto i brutto za zrealizowanie niniejszego zamówienia. (dopuszcza się złożenie oferty na własnym formularzu z uwzględnieniem informacji podanym w załączonym formularzu ofertowym)
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
CENA 100%
Miejsce i termin złożenia oferty:
Starostwo Powiatowe w Chodzieży
Ofertę należy złożyć:
do dnia: 24.04.2025 r. do godz. 1100
w siedzibie zamawiającego w Biurze Obsługi Klienta (parter)
Nazwa Zamawiającego:
Powiat Chodzieski
ul. Wiosny Ludów nr 1
64 - 800 Chodzież
Osobami do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania jest/są:
Wiesława Gryczka – Główny Specjalista w Wydziale Dróg Powiatowych tel. 67 28 12 791
Janusz Nowak – Specjalista w Wydziale Dróg Powiatowych tel. 67 28 12 792
w godz. pomiędzy 8.00 - 14.00
Załącznikami do niniejszego zaproszenia są:
· specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1,
· druk oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - załącznik nr 2
· druk oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne - załącznik nr 3
· oferta - załącznik nr 4
Rozstrzygnięcie zlecenia na wykonania dokumentacji urządzeniowej lasów - OS.6162.3.2025
Środki zabezpieczone w budżecie na realizację zadania: 34200,00 zł
Sposób wyboru najkorzystniejszej oferty
1. Cena oferty brutto za wykonanie uproszczonych planów urządzania lasów – 95%
Najniższa cena oferty
---------------------------- x waga kryterium (95%) x100 pkt = A
Cena oferty badanej
2. Cena oferty brutto za wykonania inwentaryzacji stanu lasów – 5%
Najniższa cena oferty
---------------------------- x waga kryterium (5%) x100 pkt = B
Cena oferty badanej
Oferta, która otrzyma najwyższą liczbę przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria zostanie uznana za najkorzystniejszą: C = A+B
W terminie zostały złożone 3 oferty:
1) PRO – LAS sp. z o.o., ul. Zarzecze 7, 03 – 194 Warszawa
Oferując za:
a) wykonanie Uproszczonych Planów Urządzania Lasów kwotę:
cena netto 15500,00 zł
cena brutto 16740,00 zł, (w tym 8% vat)
b) za wykonanie Inwentaryzacji stanu lasów kwotę:
cena netto 1500,00 zł
cena brutto 1620,00 zł, ( w tym 8% vat)
2) LAS – R Sp. z o.o., ul. Snycerska 34/13, 30 – 817 Kraków
Oferując za:
a) wykonanie Uproszczonych Planów Urządzania Lasów kwotę:
cena netto 0,07 zł
cena brutto – 0,08 zł ( w tym 8% vat)
b) za wykonanie Inwentaryzacji stanu lasów kwotę:
cena netto 52457,50 zł
cena brutto 56654,10 zł ( w tym 8 % vat)
3) Przedsiębiorstwo Usług Przyrodniczo – Leśnych „TAXUS” Robert Nowakowski, Tomasz Lisowski, ul. Bukowska 114c/10, 60 – 397 Poznań
Oferując łączną kwotę za wykonanie Uproszczonych Planów Urządzania Lasów i za Inwentaryzację Stanu Lasów:
Cena netto 25000,00 zł
Cena brutto 27000,00 ( w tym 8% vat)
Powyższa oferta nie spełnia kryteriów zapytania ofertowego z powodu braku wskazania kosztów dla wykonania ww. usługi oddzielnie dla Uproszczonych Planów Urządzania Lasów i oddzielnie dla Inwentaryzacji Stanu Lasów.
Najniższa oferowana cena za:
1. wykonanie uproszczonych planów urządzania lasów wyniosła 0,08 zł
2. wykonanie inwentaryzacji stanu lasów wyniosła 1620,00 zł .
Oferty spełniające wymogi uzyskały następującą liczbę punktów:
Oferta nr 1: PRO – LAS sp. z o.o.
0,08
-------- x 95%x100 pkt = A = 0,00045
16740,00
1620,00
--------- x 5% x100 pkt = B = 5
1620,00
C = A+B=0,00045 + 5 = 5 pkt
Oferta nr 2: LAS – R Sp. z o.o.
0,08
-------- x 95% x100 pkt = A=95,14
0,08
1620,00
--------- x 5% x100 pkt = B=0,14
56654,10
C = A+B=95,14 + 0,14= 95,28 pkt
Oferta nr 3: Przedsiębiorstwo Usług Przyrodniczo – Leśnych "TAXUS" - nie spełnia wymogów oferty.
Największą liczbę punktów uzyskała firma:
LAS –R Sp. z o. o. ul. Snycerska 34/13, 30-817 Kraków - 95,28 pkt.
Łączna cena za wykonanie zadania: 56654,18 zł.
Pomimo uzyskania najwyższej ilości punktów firma zaoferowała cenę, której wysokość przekracza kwotę środków zabezpieczonych w budżecie na wykonanie ww. zadania.
W związku z powyższym do wykonania zadania wybrano firmę, która w kolejności uzyskała najwyższą liczbę punktów:
PRO – LAS sp. z o.o., ul. Zarzecze 7, 03 – 194 Warszawa – 5 pkt.
Łączna cena za wykonanie zadania: 18360,00 zł – najkorzystniejsza oferta
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia Przebudowa drogi powiatowej nr 1494P Rutki-Sypniewo - 2025/BZP 00169473
Załacznik: pobierz plik
Sprzedaż samochodu ciężarowego do 3,5t marki Opel Movano - DR.272.6.2025
OGŁOSZENIE
O WYNIKU PRZETARGU
Starostwo Powiatowe w Chodzieży informuje, że w postępowaniu w trybie ogłoszenia o przetargu opublikowanego na stronie internetowej, dotyczącym Sprzedaży samochodu ciężarowego do 3,5t marki Opel Movano wybrano ofertę złożoną przez:
Jarosław Jankowski
Podanin 68
64-800 Chodzież
Uzasadnienie wyboru:
Do dnia wyznaczonego do składania ofert, wpłynęła tylko jedna oferta, spełniająca warunki określone w ogłoszeniu o przetargu.
Ogłoszenie wyniku - Remonty emulsją i grysami nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych -DR.272.3.2025
OGŁOSZENIE
O WYNIKU POSTĘPOWANIA
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy
z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych określonego w art. 2 ust. 1 pkt 1
Nazwa zadania:
Remonty emulsją i grysami nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych
Starostwo Powiatowe w Chodzieży informuje, że w postępowaniu w trybie zaproszenia do złożenia oferty opublikowanego na stronie internetowej, dotyczącego wykonania remontów emulsją i grysami nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Chodzieskiego ofertę złożył niżej wymieniony Wykonawca, którego wybrano do realizacji przedmiotu zamówienia
S-PROBUD BUDOWA sp. z o.o.
ul. Tytanowa 8
73-110 Stargard
Uzasadnienie wyboru:
Do dnia wyznaczonego przez Zamawiającego na składanie ofert w przedmiotowym postępowaniu wpłynęła
tylko jedna oferta. Oferta spełnia wymogi określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
Remonty emulsją i grysami nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych -DR.272.3.2025
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia
11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2024 r. poz. 1320) określonego w art. 2 ust. 1 pkt 1.
1. Nazwa zadania.
Remonty emulsją i grysami nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych.
Orientacyjna przewidywana ilość ok. 205 Mg mieszanki grysowo-emulsyjnej do wbudowania na wskazanych przez zamawiającego drogach powiatowych na terenie Powiatu Chodzieskiego. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na przedmiotowe zadanie kwotę nie większą niż 150 000 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100).
przedmiot zamówienia określa – specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia.
2. Wspólny Słownik Zamówień.
45.23.31.42-6 – roboty w zakresie naprawy dróg
3. Termin wykonania zamówienia.
a. min. 60 % zakresu robót - do 30.04.2025 r.
b. pozostały zakres robót wg potrzeb Zamawiającego w okresie od 01.05.2025 r.
do 26.09.2025 r.
Proszę o podanie w formularzu ofertowym (stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia) ceny jednostkowej netto i brutto za wbudowanie 1Mg mieszanki grysowo - emulsyjne (dopuszcza się złożenie oferty na własnym formularzu z uwzględnieniem informacji podanym w załączonym formularzu ofertowym).
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
- CENA 100 %
Miejsce i termin złożenia oferty:
Starostwo Powiatowe w Chodzieży
Ofertę należy złożyć:
do dnia: 14.03.2025 r. do godz. 10 00
w siedzibie zamawiającego w Biurze Obsługi Klienta
Nazwa Zamawiającego:
Powiat Chodzieski
ul. Wiosny Ludów nr 1
64 - 800 Chodzież
Osobami do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania jest/są:
Anna Lueck – stanowisko w zakresie dróg tel. 67 28 12 791,
Janusz Nowak – Specjalista w Wydziale Dróg Powiatowych tel. 67 28 12 792,
w godz. pomiędzy 8.00 - 14.00
Załączniki: pobierz
· specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1,
· druk oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - załącznik nr 2
· druk oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne - załącznik nr 3
Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1485P" - DR.272.2.2025
OGŁOSZENIE
O WYNIKU POSTĘPOWANIA
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania
ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych określonego w art. 2 ust. 1 pkt 1
Nazwa zadania:
Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1485P"
Starostwo Powiatowe w Chodzieży informuje, że w postępowaniu w trybie zaproszenia do złożenia oferty, dotyczącego opracowania dokumentacji projektowej, oferty złożyli niżej wymienieni Wykonawcy:
Lp. |
Wykonawca (nazwa, adres) |
Data otrzymania ofert |
Cena zł (brotto) |
1 |
Biuro Projektów Drogowych Tomasz Tarnogrodzki Os.a Kazimierza Wielkiego 15/5 62-200 Gniezno |
26.02.2025 r. |
120 540,00 |
2 |
ACHT Sp. z o.o. ul.a Prosta 8 62-010 Pobiedziska |
27.02.2025 r. |
430 500,00 |
Złożone oferty zostały sprawdzone pod kątem spełnienia wymagań określonych w zaproszeniu do złożenia oferty. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający kierował się kryterium – cena 100%. Do realizacji przedmiotu zamówienia wybrano ofertę złożoną przez:
Biuro Projektów Drogowych
Tomasz Tarnogrodzki
Os. Kazimierza Wielkiego 15/5
62-200 Gniezno
Uzasadnienie wyboru:
Oferta uzyskała największą liczbę punktów w kryterium cena, w związku z powyższym została uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu.
PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA 2025 ROK
Załącznik: pobierz plik