Nabór na stanowisko sekretarki

Dyrektor Liceum Ogólnokształcącego im. Powstańców Wielkopolskich
w Tarnowie Podgórnym ogłasza nabór na stanowisko sekretarki

 

 

Wymiar etatu: pełen etat (40 godzin). Praca o charakterze stacjonarnym, w godzinach pracy Liceum.

Wykształcenie: min. średnie ekonomiczne

 

Zakres obowiązków:

  • obsługa sekretariatu szkoły
  • prowadzenie spraw i dokumentacji kadrowej wszystkich pracowników szkoły
  • przygotowywanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy
  • prowadzenie akt osobowych pracowników, rejestrów
  • prowadzenie dokumentacji dot. czasu pracy pracowników administracji
  • przygotowanie i prowadzenie ewidencji wydanych zaświadczeń o zatrudnieniu pracownika
  • wprowadzenie i obsługa programu Rekord e-kadry
  • prowadzenie spraw i dokumentacji związanej z bezpieczeństwem i higieną pracy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, regulaminami, instrukcjami, procedurami
  • dokonywanie kontroli wstępnej, obejmującej sprawdzanie dokumentów pod względem rzetelności i prawidłowości oraz merytorycznym
  • prowadzenie części finansowej projektów szkolnych
  • prowadzenie księgi druków ścisłego zarachowania i gospodarka tymi drukami
  • prowadzenie ksiąg inwentarzowych i obsługa programu „Wyposażenie
  • przygotowywanie umów dotyczących funkcjonowania szkoły
  • organizowanie przeglądu budynku i jego instalacji
  • przygotowanie sprawozdań GUS i merytorycznych z działalności szkoły oraz przygotowanie i wprowadzanie danych sprawozdawczych do Systemu Informacji Oświatowej
  • współdziałanie z urzędami, szkołami i organami nadrzędnymi
  • przyjmowanie, rejestrowanie i rozdzielanie korespondencji przychodzącej
  • obsługa wewnętrznego obiegu dokumentów i rejestracja korespondencji przesyłek pocztowych
  • przygotowywanie korespondencji wychodzącej ze szkoły do wysyłki pocztowej
  • przygotowanie dokumentów do archiwizacji
  • prowadzenie akt sprawy zg. z Instrukcją Kancelaryjną

Wymagania niezbędne:

  • doświadczenie w oświacie
  • doświadczenie w pracy biurowej
  • obsługa urządzeń biurowych
  • praktyczna znajomość obsługi komputera (pakiet Ms Office)
  • doświadczenie w obsłudze programów kadrowych
  • doświadczenie w obsłudze programu ewinkującego majątek
  • znajomość aplikacji SIO
  • znajomość ustawy: Kodeks pracy, Karta nauczyciela, Prawo oświatowe
  • znajomość normatywów kancelaryjno-archiwalnych
  • znajomość przepisów o ochronie danych osobowych
  • znajomość funkcjonowania administracji samorządowej

Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność stosowania odpowiednich przepisów prawa w praktyce
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • zdolności organizacyjne i samodzielność na stanowisku pracy
  • komunikatywność

 

Wymagane dokumenty:

  • podpisany życiorys (CV) i list motywacyjny
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe
  • kserokopie świadectw pracy
  • własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenia:
    - „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji na wolne stanowisko w Liceum Ogólnokształcącym im. Powstańców Wielkopolskich w Tarnowie Podgórnym. Administratorem moich danych jest Dyrektor Liceum Ogólnokształcącego im. Powstańców Wielkopolskich w Tarnowie Podgórnym, ul. Poznańska 118, 62-080 Tarnowo Podgórne. Dane kontaktowe Administratora: lotp@liceumtp.edu.pl. Zostałam/łem poinformowana/y, że wyrażenie zgody jest dobrowolne oraz, że mam prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, a wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przed jej wycofaniem. Dane osobowe będą przetwarzane aż do ewentualnego wycofania przeze mnie zgody na ich przetwarzanie w trakcie trwania rekrutacji. Moje dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich. Odbiorcami danych osobowych są osoby upoważnione przez Administratora Danych Osobowych do przetwarzania danych w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych. Moje dane osobowe nie będą podlegały automatycznemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Podanie danych jest dobrowolne ale konieczne do celów rekrutacji. Mam prawo dostępu do moich danych osobowych , ich sprostowania , usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego".

- oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

- oświadczenie o niekaralności lub karalności za naruszenie finansów publicznych,

- kandydat zamierzający skorzystać z pierwszeństwa zatrudnienia przysługującego osobie niepełnosprawnej na podstawie art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. nr 223, poz. 1458 z późn. zmianami) zobowiązany jest do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty należy złożyć do dnia 03 grudnia 2018 w sekretariacie szkoły lub przesłać pocztą tradycyjną na adres:

 

Liceum Ogólnokształcące im. Powstańców Wielkopolskich w Tarnowie Podgórnym,
ul. Poznańska 118,
62-080 Tarnowo Podgórne

 

Oferty złożone po tym terminie nie będą brane pod uwagę w procesie naboru.

Po przeanalizowaniu nadesłanych ofert wybrani kandydaci zostaną zawiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.