Nabór na stanowisko sekretarza

Dyrektor Liceum Ogólnokształcącego im. Powstańców Wielkopolskich 
w Tarnowie Podgórnym ogłasza nabór na stanowisko:

Sekretarz

 

Wymiar etatu: pełen etat (40 godzin). Praca o charakterze stacjonarnym, w godzinach pracy Liceum.

Wykształcenie: min. średnie ekonomiczne

 

Zakres obowiązków:

  • obsługa sekretariatu szkoły
  • prowadzenie spraw i dokumentacji kadrowej wszystkich pracowników szkoły
  • wprowadzenie i obsługa programu Rekord e-kadry
  • prowadzenie spraw i dokumentacji związanej z bezpieczeństwem i higieną pracy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, regulaminami,  instrukcjami, procedurami
  • prowadzenie części finansowej projektów szkolnych
  • współdziałanie z urzędami, szkołami i organami nadrzędnymi
  • obsługa wewnętrznego obiegu dokumentów i rejestracja korespondencji przesyłek pocztowych
  • prowadzenie akt sprawy zg. z Instrukcją Kancelaryjną

 Wymagania:

  • doświadczenie w oświacie
  • doświadczenie w pracy biurowej
  • znajomość obsługi komputera (pakiet Ms Office) oraz Systemu Informacji Oświatowej (SIO)
  • doświadczenie w obsłudze programów kadrowych
  • doświadczenie w obsłudze programu ewidencjonującego majątek
  • znajomość ustawy: Kodeks pracy, Karta nauczyciela, Prawo oświatowe
  • znajomość normatywów kancelaryjno-archiwalnych, przepisów o ochronie danych osobowych

Dokumenty wymagane na etapie zatrudnienia:

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe
  • kserokopie świadectw pracy
  • własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenia:
    - oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie, 

- oświadczenie o niekaralności za naruszenie finansów publicznych.

 

Termin i miejsce składania dokumentów:

Życiorys (CV) oraz oświadczenie* (wzór poniżej) należy złożyć do dnia 31 grudnia  2018 w sekretariacie szkoły lub przesłać na adres mailowy szkoły lotp@liceumtp.edu.pl lub pocztą tradycyjną na adres:

Liceum Ogólnokształcące im. Powstańców Wielkopolskich w Tarnowie Podgórnym,
ul. Poznańska 118,
62-080 Tarnowo Podgórne

Oferty złożone po tym terminie nie będą brane pod uwagę w procesie naboru.

Po przeanalizowaniu nadesłanych ofert wybrani kandydaci zostaną zawiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

 

*- „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji na wolne stanowisko w Liceum Ogólnokształcącym im. Powstańców Wielkopolskich w Tarnowie Podgórnym. Administratorem moich danych jest Dyrektor Liceum Ogólnokształcącego im. Powstańców Wielkopolskich w Tarnowie Podgórnym, ul. Poznańska 118, 62-080 Tarnowo Podgórne. Dane kontaktowe Administratora: lotp@liceumtp.edu.pl.  Zostałam/łem poinformowana/y, że wyrażenie zgody jest dobrowolne oraz, że mam prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, a wycofanie zgody nie wpływa  na zgodność z prawem przed jej wycofaniem. Dane osobowe będą przetwarzane aż do ewentualnego wycofania przeze mnie zgody na ich przetwarzanie w trakcie trwania rekrutacji. Moje dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich. Odbiorcami danych osobowych są osoby upoważnione przez Administratora Danych Osobowych do przetwarzania danych w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych. Moje dane osobowe nie będą podlegały automatycznemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Podanie danych jest dobrowolne ale konieczne do celów rekrutacji. Mam prawo dostępu do moich danych osobowych , ich sprostowania , usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego".