Ogłoszenia o naborach

Ogłoszenie o naborze na stanowisko - konserwator

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Tarnowie Podgórnym

ogłasza rozpoczęcie procedury rekrutacji na stanowisko - konserwator

 

 Praca w wymiarze pełnego etatu, od dnia 01.09.2025r.

 Zakres zadań na stanowisku pracy:

  • otwieranie budynków szkoły,
  • utrzymanie porządku przy wejściach do budynków w szczególności w godzinach porannych, w okresie zimowym odśnieżenie wejść i zabezpieczenie piaskiem lub solą,
  • bieżące utrzymanie w sprawności technicznej budynków szkoły, zgłaszanie awarii właściwym pracownikom lub przełożonym,
  • drobne naprawy, remonty, montaż lub demontaż mebli, krzeseł biurowych itp., urządzeń sanitarno- kanalizacyjnych i sanitarnych, kontrola urządzeń i sprzętu szkolnego, okresowa kontrola placu zabaw, boisk szkolnych i otoczenia szkoły,
  • koszenie trawników szkolnych (obsługa kosy spalinowej, kosiarki-traktorka),
  • dbałość o konserwację i właściwą eksploatację powierzonych narzędzi,
  • wykonywane innych prac i poleceń dyrektora wynikających z potrzeb placówki.

 Od kandydatów wymaga się ? wymagania niezbędne:

  1. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  2. Nieposzlakowana opinia.
  3. Uregulowany stosunek do służby wojskowej.
  4. Korzystanie z pełni praw publicznych.
  5. Osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wykształcenie:

Konieczne: zawodowe.

Pożądane: uprawnienia elektryczne.

Doświadczenie zawodowe i umiejętności:

Pożądane: min 2 lata pracy na podobnym stanowisku.

Wymagania dodatkowe: znajomość obsługi komputera: MS Office, Exel, Word.

Dodatkowym atutem będzie: Prawo jazdy kat. B.

Informacje o warunkach i miejscu pracy:

Pełen etat. Praca o charakterze stacjonarnym, w godzinach pracy szkoły.

Chętnych kandydatów zapraszamy do składania aplikacji zawierających:

Informacje, o których mowa w art. 221§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona)
i nazwisko, data urodzenia, dane służące do kontaktowania się z kandydatem (np. numer telefonu, adres do korespondencji), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia:

  • życiorys (cv),
  • list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenia zawodowe ,
  • kserokopie świadectw pracy,
  • oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
  • oświadczenie o niekaralności lub karalności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.

 Na zgłoszenia oczekujemy w terminie do dnia 27.07.2025r., oferty należy składać w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Tarnowie Podgórnym, ul. Szkolna 5 w godzinach pracy sekretariatu.

Oferty złożone po tym terminie nie będą brane pod uwagę w procesie naboru.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

Administrator:

Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Tarnowie  Podgórnym,  ul. Szkolna 5, 62-080 Tarnowo Podgórne, tel.: 618146481, email: sekretariat@sp1tp.pl

Cel i podstawy przetwarzania

Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacji. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym, przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Okres przechowywania danych

Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane:

1) Dokumenty aplikacyjne kandydata, który został wyłoniony w procesie rekrutacji, dołączane są do jego akt osobowych.

2) Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do II etapu, są przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wyłonionego kandydata, chyba że zostaną wcześniej odebrane osobiście przez składające je osoby.

3) Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób mogą zostać odebrane osobiście w ciągu 14 dni od dnia publikacji informacji o wyniku naboru.

4) Dokumenty nie odebrane w terminach określonych w pkt. 2 i 3 podlegają zniszczeniu.

Prawa osób, których dane dotyczą

Mają Państwo prawo do:

1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,

3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

4) prawo do usunięcia danych osobowych,

5) prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).

 

 1 Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023r. poz.1465, z 2024 r. poz. 878) oraz art.11 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 530, 2024 r. poz. 721 ) oraz §1 Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. 2018 poz. 2369); 2 Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO); 3 Art. 6 ust. 1 lit a RODO; a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacja o wymogu podania danych Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Lista wiadomości