Jesteś tutaj:   

Nabory

Procedury rekrutacji pracowników niepedagogicznych

w Szkole Podstawowej nr 2 im. Integracji Europejskiej w Tarnowie Podgórnym

 Zgodnie z standardami kontroli zarządczej proces zatrudnienia - rekrutacji powinien być prowadzony w sposób zapewniający wybór najlepszego kandydata na dane stanowisko pracy.

Procedura rekrutacji przebiega według następujących etapów:

1. Zamieszczenie informacji na tablicy ogłoszeń w gimnazjum o naborze ze wskazaniem stanowiska.
2. Oferty pracy w formie CV składane są w sekretariacie gimnazjum lub drogą elektroniczną.
3. Dyrektor gimnazjum dokonuje wstępnej selekcji ofert i wybiera kandydatów do rozmowy kwalifikacyjnej.
4. Informacja o terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaje przekazana kandydatom drogą telefoniczną.
5. Dyrektor gimnazjum przeprowadza rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami i dokonuje wyboru kandydata o najlepszych preferencjach, powiadamia kandydata telefonicznie o zatrudnieniu.

 

Procedury rekrutacji pracowników pedagogicznych

Szkole Podstawowej nr 2 im. Integracji Europejskiej w Tarnowie Podgórnym

 Nauczycielem może być osoba, która spełnia warunki określone w art. 9 ust. 1 ustawy z dnia 26.01.1982 r. - Karta nauczyciela (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r., poz. 191).

1.      Stosowanie niniejszych procedur nie obejmuje:

a.       stanowisk obsadzanych na podstawie powierzenia lub skierowania,

b.      nauczycieli zatrudnionych na zastępstwo ( dotyczy to zastępstw chorobowych, macierzyńskich i przypadków losowych),

c.       nauczycieli zatrudnionych w niepełnym wymiarze czasu pracy na czas określony.

2.      Decyzję o rozpoczęciu procedury rekrutacyjnej podejmuje dyrektor gimnazjum, który określa wymagania w zakresie kwalifikacji i umiejętności kandydatów na stanowisko nauczyciela.

3.      Informacje o rekrutacji na stanowisko nauczyciela umieszcza się na stronie internetowej serwisu oświatowego oraz na tablicy ogłoszeń w gimnazjum.

4.      Kandydaci na stanowisko pedagogiczne składają dokumenty w sekretariacie gimnazjum lub przesyłają je drogą elektroniczną. Na dokumenty kandydata składają się: CV, kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzające wykształcenie, list motywacyjny.

5.      Dyrektor gimnazjum z wice dyrektorem dokonują wstępnej selekcji ofert i wybierają kandydatów do rozmowy kwalifikacyjnej.

6.      Informacja o terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaje przekazana kandydatom drogą telefoniczną.

7.      Dyrektor gimnazjum z wice dyrektorem przeprowadzają rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami i dokonują wyboru kandydata o najlepszych preferencjach.

8.      Wybrany kandydat otrzymuje telefonicznie informację o zatrudnieniu.

9.      Dokumenty aplikacyjne kandydata, który został wybrany, zostają włączone do jego akt osobowych.

10.  Dokumenty pozostałych kandydatów zostaną zniszczone w ciągu miesiąca po zakończeniu rekrutacji.