Złotów, dnia 11.04.2017
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Złotów ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w
Urzędzie Gminy Złotów.
1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Złotów, ul. Leśna 7, 77 – 400 Złotów.
2. Stanowisko pracy: inspektor ds. obsługi oświaty szkolnej i przedszkolnej.
3. Termin składania dokumentów: 26.04.2017 r.
4. Ilość etatów: 1 etat
5. Wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy 40 godz. tygodniowo.
6. Miejsce pracy: Urząd Gminy Złotów, ul. Leśna 7, 77 – 400 Złotów.
7. Proponowany termin rozpoczęcia pracy: 01.08.2017 r.
8. Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:
a) wykształcenie wyższe,
b) minimum trzyletni staż pracy w administracji publicznej bądź samorządowej,
c) obywatelstwo polskie /nie przewiduje się możliwości zatrudnienia cudzoziemców/,
d) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
e) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) stan zdrowia pozwalający na podjęcie pracy,
g) dobra znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych,
h) nieposzlakowana opinia,
i) znajomość regulacji prawnych: ustawy o systemie oświaty, Karty Nauczyciela, ustawy o systemie informacji oświatowej, ustawy o samorządzie gminnym, Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ochronie danych osobowych oraz instrukcji kancelaryjnej.
9. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność sprawnej organizacji pracy,
b) umiejętność pracy w zespole,
c) umiejętność analizowania problemów i poprawnego wyciągania wniosków,
d) rzetelność, samodzielność, kreatywność, odpowiedzialność i komunikatywność,
e) wysoka kultura osobista,
f) uprzejmość i życzliwość w kontaktach z interesantami,
g) odporność na stres.
10. Zakres zadań na stanowisku:
a) analiza sieci placówek oświatowych,
b) prowadzenie spraw związanych z przekształcaniem, zakładaniem lub likwidacją jednostek organizacyjnych oświaty,
c) prowadzenie spraw kadrowych dyrektorów jednostek organizacyjnych oświaty,
d) prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem konkursów na dyrektorów,
e) prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem stopnia awansu zawodowego na nauczyciela mianowanego,
f) analiza danych demograficznych dotyczących dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym,
g) prowadzenie spraw związanych z dowożeniem uczniów i dzieci do szkół w tym: dowożenia uczniów niepełnosprawnych,
h) analizowanie i przedstawianie do zatwierdzenia arkuszy organizacyjnych szkół na dany rok szkolny, nadzór i doradztwo w tym zakresie,
i) opracowywanie regulaminu wynagradzania nauczycieli,
J) prowadzenie spraw związanych z realizacją obowiązku szkolnego i nauki przez uczniów w wieku 16 – 18 lat,
k) prowadzenie spraw związanych z przydzielaniem godzin uczniom, którzy na podstawie orzeczenia wymagają kształcenia indywidualnego,
l) udzielanie pomocy zdrowotnej dla nauczycieli,
ł) prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem kosztów kształcenia młodocianych,
m) nadzór administracyjno – organizacyjny nad działalnością jednostek oświaty.
n) współpraca z innymi stanowiskami pracy realizującymi zadania z zakresu oświaty.
11. Informacja o warunkach pracy:
a) budynek administracyjny w części piętrowy, usytuowanie stanowiska pracy na I piętrze ( brak podjazdu i windy dla osób niepełnosprawnych),
b) pełny wymiar czasu pracy ( 8 godzin dziennie, 40 godzin tygodniowo),
c) praca jednozmianowa w systemie czasu pracy od godz. 700 do godz. 1500,
d) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
e) wynagrodzenie: wg obowiązującego Regulaminu wynagradzania pracowników,
f) narzędzia pracy: komputer, drukarka i sprzęt biurowy,
g) bezpośredni i telefoniczny kontakt z petentem.
12. Wymagane dokumenty:
a) CV – życiorys ( podać kontaktowy numer telefonu),
b) list motywacyjny,
c) kserokopie dokumentów poświadczające wymagane wykształcenie i kwalifikacje,
d) inne dodatkowe kopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
e) kserokopie świadectw pracy potwierdzające staż pracy,
f) wypełniony kwestionariusz osobowy,
g) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
h) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z praw publicznych,
i) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska, w przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
j) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o treści: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych ( t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902),
k) wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV oraz kwestionariusz osobowy powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej,
l) wszystkie dokumenty przedkładane w naborze muszą być sporządzone w języku polskim,
ł) wszystkie kserokopie winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Złotów w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu marcu wyniósł 3,03 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Urzędu Gminy Złotów ul. Leśna 7 77 – 400 Złotów, pokój nr 1 lub przesłać pocztą na wskazany powyżej adres z dopiskiem na kopercie „ Dotyczy naboru na stanowisko inspektora ds. obsługi oświaty szkolnej i przedszkolnej” w terminie do dnia 26 kwietnia 2017 roku. Kopertę należy opatrzyć danymi kandydata ubiegającego się o stanowisko urzędnicze. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu lub data stempla pocztowego.
Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Z Regulaminem naboru można zapoznać się w Urzędzie Gminy Złotów ul. Leśna 7, pokój nr 1. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (67) 263 2537 wew. 15 lub na stronie Biuletynu Informacji Publicznej w Zakładce Urzędu Gminy/Nabór pracowników (www.bip.gminazlotow.pl).
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gminazlotow.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Złotów. Kandydaci zakwalifikowani po dokonaniu oceny formalnej złożonych dokumentów do II etapu naboru, zostaną o tym fakcie powiadomieni telefonicznie oraz przez umieszczenie wykazu osób zakwalifikowanych na stronie biuletynu – BIP w Zakładce Urząd gminy/ nabór pracowników. Termin II etapu naboru tj. rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ustalony i podany telefonicznie.
Informacje dodatkowe:
1. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
2. Nabór na wolne stanowisko urzędnicze odbędzie się w dwóch etapach i przeprowadzi go komisja powołana przez Wójta Gminy Złotów.
3. I etap naboru polegać będzie na analizie formalnej dokumentów.
4. II etap naboru polegać będzie na merytorycznej ocenie kandydatów na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej.
5. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną indywidualnie powiadomieni o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
6. Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych w momencie zatrudnienia.
7. Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane, na zasadach określonych w odrębnych przepisach.
8. Zatrudniona osoba, o której mowa w art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych, podejmująca pracę na stanowisku urzędniczym po raz pierwszy, może być skierowana do
odbycia służby przygotowawczej, która kończy się egzaminem.
9. Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia oraz informacje o niekaralności.
10. Wszelkich dodatkowych informacji w sprawie naboru udziela: Ryszard Wiński Zastępca Wójta Gminy – tel. (67) 263 2537 wew. 15 lub 605 148 863.
Złotów, dnia 04.05.2017 r.
L I S T A K A N D Y D A T Ó W
spełniających wymogi formalne w związku z naborem na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora ds. oświaty szkolnej i przedszkolnej w Urzędzie Gminy Złotów.
Komisja rekrutacyjna powołana do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora ds. oświaty szkolnej i przedszkolnej w Urzędzie Gminy Złotów informuje, że ogółem w terminie do dnia 26.04.2017 r. do godz. 1500wpłynęły dokumenty aplikacyjne od pięciu osób. W dniu 28.04.2017 r. Komisja ds. naboru dokonała analizy złożonych dokumentów aplikacyjnych pod względem wymogów formalnych i do następnego etapu kwalifikacyjnego zakwalifikowały się następujące osoby, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
Imię i nazwisko Miejsce zamieszkania
1. Joanna Musiał – Kołda Złotów
2. Agnieszka Podsiadło Złotów
3. Monika Zamczyk Złotów
Wójt Gminy
inż. Piotr Lach
opublikowano 2017-05-04
Złotów, dnia 04.05.2017 r.
L I S T A K A N D Y D A T Ó W
niespełniających wymogów formalnych w związku z naborem na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora ds. oświaty szkolnej i przedszkolnej w Urzędzie Gminy Złotów.
Komisja ds. rekrutacji powołana do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze po dokonaniu na posiedzeniu Komisji w dniu 28.04.2017 r. analizy formalnej złożonych dokumentów aplikacyjnych informuje, że do dalszego etapu naboru nie zostali zakwalifikowani następujący kandydaci z uwagi na nie spełnienie wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu:
Imię i nazwisko Miejsce zamieszkania
1. Aleksandra Banaczyk Lipka
2. Agata Lemieszka Złotów
Wójt Gminy
inż. Piotr Lach
opublikowano 2017-05-04
Złotów, dnia 16.05.2017 r.
Informacja o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze
Inspektora ds. oświaty szkolnej i przedszkolnej.
1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Złotów ul. Leśna 7 77 – 400 Złotów.
2. Określenie stanowiska: Inspektor ds. oświaty szkolnej i przedszkolnej.
3. Imię i nazwisko wybranego kandydata oraz miejsce zamieszkania: Komisja Rekrutacyjna wybrała na w/w stanowisko Panią Monikę Zamczyk zamieszkałą w Złotowie.
4. Uzasadnienie dokonanego wyboru: w trakcie prowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej kandydatka wykazała się bardzo dobrą znajomością przepisów prawa wymaganą na stanowisku pracy oraz posiada praktyczną wiedzę konieczną do realizacji zadań własnych gminy z zakresu edukacji publicznej. Ponadto posiada 17 letni staż pracy w jednostkach organizacyjnych związanych z realizacją zadań z zakresu oświaty i wychowania.
Wójt Gminy
inż. Piotr Lach
opublikowano 2017-05-16