Złotów, dnia 12.10.2021 r.
ORK.2110.2.2021
Informacja
o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Złotów
podinspektor ds. księgowości budżetowej
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko pracy została wybrana:
Pani Izabela Tomke, zam. Zakrzewo
Uzasadnienie dokonanego wyboru na ww. stanowisko pracy:
W związku z przeprowadzoną rozmową kwalifikacyjną w dniu 12.10.2021 r. Komisja Rekrutacyjna powołana Zarządzeniem Wójta Gminy Złotów nr WG.120.23.2021 z dnia
21 września 2021 r. wybrała na stanowisko podinspektora ds. księgowości budżetowej Panią Izabelę Tomke.
Pani Izabela Tomke spełniła niezbędne wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze, uzyskała najlepszy wynik z przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej oraz została bardzo dobrze oceniona przez komisję. Predyspozycje i umiejętności oraz wykazana wiedza wskazują, iż sprostała wymaganiom stanowiska objętego naborem.
Wójt Gminy Złotów
inż. Piotr Lach
Złotów, dnia 22.09.2021 r.
ORK.2110.1.2021
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Złotów
2. Stanowisko pracy: podinspektor ds. księgowości budżetowej
3. Termin składania dokumentów: 04.10.2021 r.
4. Ilość etatów: 1 etat
5. Wymiar czasu pracy: pełny wymiar
6. Miejsce pracy: Urząd Gminy Złotów, ul. Leśna 7, 77 – 400 Złotów
7. Proponowany termin rozpoczęcia pracy: październik 2021 r.
8. Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:
a) wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne,
b) minimum trzyletni staż pracy,
c) obywatelstwo polskie,
d) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
e) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) stan zdrowia pozwalający na podjęcie pracy,
g) dobra znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych,
h) nieposzlakowana opinia,
i) znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o rachunkowości, ustawa o finansach publicznych.
9. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność współpracy w zespole i sprawnej organizacji własnej pracy,
b) umiejętność analizowania problemów i poprawnego wyciągania wniosków,
c) rzetelność, samodzielność, kreatywność, odpowiedzialność i komunikatywność,
d) wysoka kultura osobista,
e) uprzejmość i życzliwość w kontaktach z interesantami,
f) odporność na stres,
g) umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawnych.
10. Zakres zadań na stanowisku (w szczególności):
1. Kontrola i dekretacja raportów kasowych dotyczących wydatków.
2. Kontrola raportów kasowych dotyczących dochodów budżetowych.
3. Kontrola i dekretacja wyciągów z rachunków bankowych: wydatków Urzędu Gminy, sum depozytowych, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, oraz innych rachunków pomocniczych.
4. Prowadzenie ksiąg rachunkowych dot. wydatków Urzędu Gminy.
5. Kontrola i dekretacja wyciągów z rachunku podstawowego budżetu.
6. Prowadzenie ksiąg rachunkowych organu finansowego.
7. Ujęcie w księgach rachunkowych planów finansowych.
8. Udział w sporządzaniu sprawozdań budżetowych, finansowych i statystycznych Urzędu Gminy.
9. Comiesięczne księgowanie dostarczonych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej sprawozdań Rb-27S i Rb-28S zrealizowanych wydatków i dochodów przez w/w Ośrodek.
10. Analiza realizacji wydatków finansowanych ze środków funduszu sołeckiego.
11. Kontrola kart drogowych i ich zestawień, kontrola zużycia paliwa.
12. Prowadzenie rejestru książek i wydawnictw wydanych pracownikom Urzędu.
13. Udział w inwentaryzacjach okresowych i doraźnych.
11. Informacja o warunkach pracy:
a) budynek administracyjny w części piętrowy, usytuowanie stanowiska pracy na parterze,
b) pełny wymiar czasu pracy (8 godzin dziennie, 40 godzin tygodniowo),
c) praca jednozmianowa w systemie czasu pracy od godz. 700 do godz. 1500,
d) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
e) wynagrodzenie: wg obowiązującego Regulaminu wynagradzania pracowników,
f) narzędzia pracy: komputer, drukarka i sprzęt biurowy,
g) bezpośredni i telefoniczny kontakt z petentem.
12. Wymagane dokumenty:
a) CV – życiorys (podać kontaktowy numer telefonu),
b) kserokopie dokumentów poświadczające wymagane wykształcenie i kwalifikacje,
c) inne dodatkowe kopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, a w przypadku trwającego zatrudnienia – zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia),
e) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
f) oświadczenie o niekaralności,
g) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska, w przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
h) zgoda kandydata ubiegającego się o pracę w Urzędzie Gminy Złotów na przetwarzanie danych osobowych,
i) potwierdzenie zapoznania się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby naboru kandydatów na wolne stanowisko
W/w dokumenty powinny być własnoręcznie podpisane, sporządzone w języku polskim, kserokopie winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem i własnoręcznie podpisane.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Złotów w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu sierpniu 2021 r. wyniósł powyżej 6 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Urzędu Gminy Złotów ul. Leśna 7, 77–400 Złotów, pokój nr 1 lub przesłać pocztą na wskazany powyżej adres z dopiskiem na kopercie „ Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. księgowości budżetowej” w terminie do dnia 04.10.2021 r. do godz. 15.00 Kopertę należy opatrzyć danymi kandydata ubiegającego się o w/w stanowisko.
Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną, z wyjątkiem opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu.
Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomienio terminie i miejscu przeprowadzenia testu i rozmowy kwalifikacyjnej lub jednego z obu wariantów.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gminazlotow.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Złotów.
Informacje dodatkowe:
1. Nabór na wolne stanowisko urzędnicze odbędzie się w dwóch etapach i przeprowadzi go komisja powołana zarządzeniem przez Wójta Gminy Złotów.
2. I etap naboru polegać będzie na analizie formalnej dokumentów.
3. II etap naboru polegać będzie na merytorycznej ocenie kandydatów na podstawie testu i rozmowy kwalifikacyjnej lub jednego z obu wariantów.
4. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną indywidualnie powiadomieni o terminie i miejscu spotkania.
5. Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych w momencie zatrudnienia, pozostałe dokumenty aplikacyjne nieodebrane przez kandydatów w ciągu 3 miesięcy od dnia upublicznienia informacji o wyniku naboru na stronie www.bip.gminazlotow.pl zostaną zniszczone po upływie w/w okresu.
6. Wszelkich dodatkowych informacji w sprawie naboru udziela: Paweł Michalski Zastępca Wójta Gminy tel. (67) 263-53-05 wew. 111
Wójt Gminy Złotów
inż. Piotr Lach
Zarządzenie Nr WG.120.23.2021
Wójta Gminy Złotów
z dnia 21 września 2021 r.
w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej do przeprowadzenia naboru na stanowisko podinspektora
ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy Złotów.
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2021 r. poz. 1372) i art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) w związku z § 4 ust. 2 Regulaminu naboru pracowników w Urzędzie Gminy Złotów zarządzam co następuje:
§ 1.
Powołuję komisję rekrutacyjną w składzie:
§ 2.
Zadaniem komisji jest przeprowadzenie naboru i dokonanie wyboru kandydata na stanowisko podinspektora ds. księgowości budżetowej.
§ 3.
Wykonanie Zarządzenia powierzam Przewodniczącemu Komisji.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Złotów
Piotr Lach