Złotów, dnia 22.03.2022 r.
ORK.2110.2.2022
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE (NA CZAS ZASTĘPSTWA) STANOWISKO URZĘDNICZE
1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Złotów
2. Stanowisko pracy: podinspektor ds. budownictwa, inwestycji, publicznej infrastruktury
oświetleniowej oraz mienia komunalnego.
3. Termin składania dokumentów: 05.04.2022 r.
4. Ilość etatów: 1 etat
5. Rodzaj umowy: na czas zastępstwa
6. Wymiar czasu pracy: pełny wymiar
7. Miejsce pracy: Urząd Gminy Złotów, ul. Leśna 7, 77 – 400 Złotów
8. Proponowany termin rozpoczęcia pracy: kwiecień 2022 r.
9. Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:
a) wykształcenie wyższe - preferowane z zakresu architektury, budownictwa, geodezji, architektury krajobrazu,
b) obywatelstwo polskie,
c) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) stan zdrowia pozwalający na podjęcie pracy,
f) dobra znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych,
g) nieposzlakowana opinia,
h) znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane, o gospodarce nieruchomościami, o pracownikach samorządowych,
o dostępie do informacji publicznej, prawo geodezyjne i kartograficzne.
10. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność współpracy w zespole i sprawnej organizacji własnej pracy
b) umiejętność analizowania problemów i poprawnego wyciągania wniosków,
c) rzetelność, samodzielność, kreatywność, odpowiedzialność i komunikatywność,
d) wysoka kultura osobista,
e) uprzejmość i życzliwość w kontaktach z interesantami,
f) odporność na stres,
g) umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawnych.
11. Zakres zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie nadzoru nad prawidłowym użytkowaniem obiektów użyteczności publicznej, w szczególności sal wiejskich.
2. Prowadzenie nadzoru nad prawidłowym utrzymaniem i eksploatacją urządzeń grzewczych, wodno-kanalizacyjnych i elektrycznych w budynkach komunalnych stanowiących mienie komunalne Gminy Złotów.
3. Sporządzenie umów dotyczących wykonywania okresowej kontroli stanu technicznego oraz czyszczenia przewodów dymowych i wentylacyjnych.
4. Opracowywanie projektów uchwał w sprawie oddania w dzierżawę, sporządzanie umów dzierżawy sieci wodociągowych oraz kanalizacyjnych w tym deszczowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, oraz prowadzenie spraw związanych z przejęciem lub wykupem wymienionych sieci.
5. Przy współpracy ze stanowiskiem ds. zagospodarowania przestrzennego gminy i stanowiskiem ds. budownictwa przygotowanie projektu i opracowanie programu zabezpieczenia energetycznego gminy.
6. Realizacja zadań z zakresu modernizacji, wymiany i budowy oświetlenia ulicznego i drogowego, zapewnienie prawidłowości eksploatacji, konserwacji i usuwania usterek oraz rozliczanie kosztów dystrybucji i zużycia energii.
7. Prowadzenie w miarę potrzeb działań mających na celu zapewnienie dostawy energii elektrycznej do nieruchomości stanowiących własność gminy.
8. Przygotowanie wskazanych inwestycji i remontów do realizacji w tym: zlecanie dokumentacji, określanie zakresu rzeczowego remontów obiektów tak w zakresie dokumentacji jak i realizacji.
9. Prowadzenie wskazanych inwestycji i remontów pod względem formalnym i merytorycznym, współpraca z wykonawcami, opisywanie faktur i rachunków.
10. Prowadzenie ksiąg obiektów na budynki i budowle stanowiące własność gminy z wyłączeniem dróg, mostów i przepustów.
11. Zgłaszanie potrzeb inwestycyjno – remontowych.
12. Realizacja zadań koordynatora programu „Wielkopolska Odnowa Wsi”.
13. Rozliczanie inwestycji i remontów.
14. Przygotowywanie samodzielnie lub wspólnie z wybranymi projektantami niezbędnej dokumentacji do udzielenia pozwolenia na budowę w zakresie inwestycji gminnych.
15. Udzielanie merytorycznej pomocy projektantom w zakresie uzyskiwania zgód od właścicieli gruntu na wejście z realizacją inwestycji na dany teren.
16. Udział w opracowywaniu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie realizacji inwestycji budowlanych i infrastrukturalnych na terenie gminy.
17. Kompletowanie dokumentacji po dokonaniu końcowego odbioru technicznego realizowanych inwestycji w celu przejęcia na stan środka trwałego do ewidencji księgowej oraz przekazywanie w dzierżawę, użyczenie lub użytkowanie do dalszej eksploatacji nowo wybudowanych inwestycji infrastruktury technicznej kanalizacyjnej, wodociągowej, telefoniczno – internetowej i gazowej ustalonym podmiotom w tym: bieżące przekazywanie wraz z niezbędną dokumentacją wybudowanych sieci wodociągowych wraz z hydroforniami oraz sieci kanalizacji sanitarnych wraz z przepompowniami i oczyszczalniami ścieków do Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Gminy Złotów Spółka z o.o.
18. Gromadzenie oraz przekazywanie akt do archiwum zakładowego zgodnie z przepisami instrukcji kancelaryjnej.
19. Zastępstwo pracownika na stanowisku ds. budownictwa i inwestycji.
20. Realizacja zadań z zakresu obrony cywilnej i spraw obronnych.
21. Wykonywanie zadań zleconych przez Wójta Gminy, Zastępcę Wójta i Sekretarza Gminy.
12. Informacja o warunkach pracy:
a) budynek administracyjny w części piętrowy, usytuowanie stanowiska pracy na parterze,
b) pełny wymiar czasu pracy (8 godzin dziennie, 40 godzin tygodniowo),
c) praca jednozmianowa w systemie czasu pracy od godz. 700 do godz. 1500,
d) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
e) wynagrodzenie: wg obowiązującego Regulaminu wynagradzania pracowników,
f) narzędzia pracy: komputer, drukarka i sprzęt biurowy,
g) bezpośredni i telefoniczny kontakt z petentem.
13. Wymagane dokumenty:
a) CV – życiorys (podać kontaktowy numer telefonu),
b) list motywacyjny,
c) kserokopie dokumentów poświadczające wymagane wykształcenie i kwalifikacje,
d) inne dodatkowe kopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
e) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, a w przypadku trwającego zatrudnienia – zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia),
f) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
g) oświadczenie o niekaralności,
h) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska, w przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
i) zgoda kandydata ubiegającego się o pracę w Urzędzie Gminy Złotów na przetwarzanie danych osobowych,
j) potwierdzenie zapoznania się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby naboru kandydatów na wolne stanowisko
W/w dokumenty powinny być własnoręcznie podpisane, dokumenty w naborze muszą być sporządzone w języku polskim, kserokopie winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem i własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Złotów w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu lutym 2022 r. wyniósł powyżej 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Urzędu Gminy Złotów ul. Leśna 7, 77–400 Złotów, pokój nr 1 lub przesłać pocztą na wskazany powyżej adres z dopiskiem na kopercie „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektor ds. budownictwa, inwestycji, publicznej infrastruktury oświetleniowej oraz mienia komunalnego” w terminie do dnia 05.04.2022 r. do godz. 15.00 Kopertę należy opatrzyć danymi kandydata ubiegającego się o w/w stanowisko.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu.
Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gminazlotow.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Złotów. Kandydaci zakwalifikowani po dokonaniu oceny formalnej złożonych dokumentów do II etapu naboru, zostaną o tym fakcie powiadomieni telefonicznie oraz przez umieszczenie wykazu osób zakwalifikowanych na stronie biuletynu – BIP w zakładce nabór na wolne stanowisko. Termin II etapu naboru tj. rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ustalony i podany telefonicznie
Informacje dodatkowe:
1. Nabór na wolne stanowisko urzędnicze odbędzie się w dwóch etapach i przeprowadzi go komisja powołana przez Wójta Gminy Złotów.
2. I etap naboru polegać będzie na analizie formalnej dokumentów.
3. II etap naboru polegać będzie na merytorycznej ocenie kandydatów na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej.
4. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną indywidualnie powiadomieni o terminie
i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
5. Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych w momencie zatrudnienia, pozostałe dokumenty aplikacyjne nieodebrane przez kandydatów w ciągu 3 miesięcy od dnia upublicznienia informacji o wyniku naboru na stronie www.bip.gminazlotow.pl zostaną zniszczone po upływie w/w okresu.
6. Wszelkich dodatkowych informacji w sprawie naboru udziela: Paweł Michalski Zastępca Wójta Gminy tel. (67) 263-53-05 wew. 111
opublikowano 2022-03-22
Złotów, dnia 14.04.2022 r.
ORK.2110.1.2022
Protokół
z ogłoszenia o pracę na zastępstwo na stanowisku - podinspektora ds.budownictwa, inwestycji, publicznej infrastruktury oświetleniowej oraz mienia komunalnego.
Określenie wolnego stanowiska urzędniczego: podinspektora ds.budownictwa, inwestycji, publicznej infrastruktury oświetleniowej oraz mienia komunalnego.
1. Liczba nadesłanych ofert: 2
2. Lista kandydatów:
1) 1) Małgorzata Kanurska zam. Blękwit
2) 2) Agnieszka Pająk zam. Zakrzewo
3. Imię i nazwisko wybranego kandydata:
1) Małgorzata Kanurska zam. Blękwit
opublikowano 2022-04-15