4.

Złotów, dnia 11.08.2023 r.

ORK.2110.1.2023

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Złotów
2. Stanowisko pracy: podinspektor ds. budownictwa i inwestycji
3. Termin składania dokumentów: 23.08.2023 r.
4. Ilość etatów: 1 etat
5. Wymiar czasu pracy: pełny wymiar
6. Miejsce pracy: Urząd Gminy Złotów, ul. Leśna 7, 77-400 Złotów
7. Proponowany termin rozpoczęcia pracy: wrzesień 2023 r.
8. Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:
1) obywatelstwo polskie,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
4) wykształcenie wyższe – budownictwo lub pokrewne
5) minimum dwuletni staż pracy,
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
7) nieposzlakowana opinia.

9. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność sprawnej organizacji pracy
2) znajomość przepisów prawa związanych ze specyfikacją stanowiska pracy, a w szczególności:
a) ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane,
b) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2022 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
c) ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
3) odporność na stres,
4) bardzo dobra organizacja pracy,
5) rzetelność, sumienność, skrupulatność, samodzielność,
6) wysoka kultura osobista,
7) prawo jazdy kategorii B,
8) obsługa komputera,
9) umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
10) wykonywanie kosztorysów.

10. Zakres zadań na stanowisku (w szczególności):
1. Prowadzenie ogólnych spraw z zakresu budownictwa mieszkaniowego, oświatowego, użytkowego i infrastruktury technicznej realizowanych na terenie gminy. Prowadzenie ogólnego nadzoru, wspólnie z powołanymi inspektorami nadzoru nad prawidłową realizacją inwestycji gminnych oraz inwestycji realizowanych przez Zakład Wodociągów i Kanalizacji Gminy Złotów Sp.z.o.o. finansowanych z wkładów wniesionych przez Gminę Złotów oraz środków pochodzących ze zwrotu podatku VAT od tych inwestycji, a szczególnie terminowym przekazywaniem placów budowy, wykonawstwem zgodnym z projektem technicznym
i uzgodnieniami, terminowym rozpoczęciem i zakończeniem robót budowlanych.
2. Wskazywanie i planowanie obiektów użyteczności publicznej stanowiących własność gminy do remontów, modernizacji i napraw oraz prowadzenie nadzoru merytorycznego w tym zakresie.
3. Organizacja i udział w odbiorach technicznych częściowych i końcowych inwestycji gminnych.
4. Współudział w sporządzaniu umów na roboty budowlano – montażowe oraz nadzorowanie ich prawidłowej realizacji.
5. Współudział w sporządzaniu umów na usługi i dostawy w zakresie inwestycji i zakupów oraz nadzorowanie ich realizacji.
7. Przygotowywanie samodzielnie lub wspólnie z wybranymi projektantami niezbędnej dokumentacji do udzielenia pozwolenia na budowę w zakresie inwestycji gminnych.
8. Udział w opracowywaniu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie realizacji inwestycji budowlanych i infrastrukturalnych na terenie gminy.
9. Analiza oddanych do realizacji przez projektantów projektów technicznych inwestycji pod względem technicznym, przygotowanego zakresu inwestycji oraz rozwiązań technologicznych.
10. Opracowywanie pod względem merytorycznym i technicznym wniosków o pozyskanie środków finansowych na realizację inwestycji gminnych z unijnych programów pomocowych z PROW i WRPO oraz pożyczek i kredytów z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz wybranych banków.
11. Kompletowanie dokumentacji po dokonaniu końcowego odbioru technicznego realizowanych inwestycji w celu przejęcia na stan środka trwałego do ewidencji księgowej oraz przekazywanie w dzierżawę, użyczenie lub użytkowanie do dalszej eksploatacji nowo wybudowanych inwestycji infrastruktury technicznej kanalizacyjnej, wodociągowej, telefoniczno – internetowej i gazowej ustalonym podmiotom w tym: bieżące przekazywanie wraz z niezbędną dokumentacją wybudowanych sieci wodociągowych wraz z hydroforniami oraz sieci kanalizacji sanitarnych wraz z przepompowniami i oczyszczalniami ścieków do Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Gminy Złotów Spółka z o.o.

11. Informacja o warunkach pracy:

a) budynek administracyjny w części piętrowy, usytuowanie stanowiska pracy na parterze,
b) pełny wymiar czasu pracy (8 godzin dziennie, 40 godzin tygodniowo),
c) praca jednozmianowa w systemie czasu pracy od godz. 700 do godz. 1500,
d) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
e) wynagrodzenie: wg obowiązującego Regulaminu wynagradzania pracowników,
f) narzędzia pracy: komputer, drukarka i sprzęt biurowy,
g) bezpośredni i telefoniczny kontakt z petentem.

12. Informacja o wysokości wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wyniósł powyżej 6 %.

13. Wymagane dokumenty:
a) CV – życiorys
b) list motywacyjny
c) kserokopie dokumentów poświadczające wymagane wykształcenie i kwalifikacje,
d) inne dodatkowe kopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
e) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy,
a w przypadku trwającego zatrudnienia – zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia),
f) kserokopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
g) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
h) oświadczenie o niekaralności,
i) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
j) zgoda kandydata ubiegającego się o pracę na przetwarzanie danych osobowych,
k) potwierdzenie zapoznania się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby naboru kandydatów na wolne stanowisko


W/w dokumenty powinny być własnoręcznie podpisane, sporządzone w języku polskim, kserokopie winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem
i własnoręcznie podpisane.

14. Informacja o miejscu, terminie i sposobie składania ofert:
1) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie w sekretariacie (pokój nr 1) Urzędu Gminy Złotów ul. Leśna 7, 77–400 Złotów, lub przesłać pocztą na wskazany powyżej adres z dopiskiem na kopercie „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor ds. budownictwa i inwestycji” w terminie do dnia 23.08.2023 r. do godz. 15.00. Kopertę należy opatrzyć danymi kandydata ubiegającego się o w/w stanowisko.

2) O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu. Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

15. Informacje o wynikach naboru i sposobie ich publikacji:
1) Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomieni
o terminie i miejscu przeprowadzenia testu lub rozmowy kwalifikacyjnej.
2) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gminazlotow.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Złotów.

16. Informacje dodatkowe:
1) Nabór na wolne stanowisko urzędnicze odbędzie się w dwóch etapach
i przeprowadzi go komisja powołana zarządzeniem przez Wójta Gminy Złotów.

2) I etap naboru polegać będzie na analizie formalnej dokumentów.

3) II etap naboru polegać będzie na merytorycznej ocenie kandydatów na podstawie testu
lub rozmowy kwalifikacyjnej.

4) Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych w momencie zatrudnienia, pozostałe dokumenty aplikacyjne nieodebrane przez kandydatów w ciągu 3 miesięcy od dnia upublicznienia informacji o wyniku naboru na stronie www.bip.gminazlotow.pl zostaną zniszczone po upływie w/w okresu.

5) Wszelkich dodatkowych informacji w sprawie naboru udziela: Paweł Michalski Zastępca Wójta Gminy tel. (67) 263-53-05 wew. 111

 Druki do pobrania 

 


 

Złotów, dnia 04.09.2023  r.

ORK.2110.1.2023

  Informacja

 o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Złotów

podinspektor ds. budownictwa i inwestycji

     

         Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko pracy została wybrana:

Pani Agnieszka Pająk, zam. Zakrzewo

 

Uzasadnienie dokonanego wyboru na ww. stanowisko pracy:

Pani Agnieszka Pająk spełniła niezbędne wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej kandydatka wykazała się obszerną wiedzą merytoryczną, znajomością prawa i umiejętnościami niezbędnymi do wykonywania powierzonych obowiązków. Ponadto komisja rekrutacyjna bardzo dobrze oceniła predyspozycje i umiejętności kandydatki pozwalające na prawidłowe wykonywanie obowiązków na obsadzonym stanowisku.

                                   

Wójt Gminy Złotów

inż. Piotr Lach