Zakres czynności Sekretarza
Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu a w szczególności:
1/ opracowywanie projektów zmian Statutu Gminy i Regulaminu,
2/ opracowywanie projektu podziału Referatu na stanowiska pracy,
3/ opracowywanie zakresów czynności na stanowiskach pracy,
4/ przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia
pracy Urzędu,
5/ nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie
spraw związanych z doskonaleniem kadr,
6/ nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady,
7/ zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu
z obowiązującymi przepisami prawa,
8/ koordynowanie i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i
zakupem środków trwałych,
9/ koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i
spisami,
10/ nadzór nad realizacją i przestrzeganiem ustawy o ochronie
danych osobowych i o ochronie informacji niejawnych
wynikających z funkcji pełnienia obowiązków Pełnomocnika
Ochrony Informacji Niejawnych,
11/ przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy,
12/ wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Sekretarza
Gminy przez prawo oraz Statut Gminy,
13/ wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia
Wójta
pokój nr 1