Ogłoszenie pośrednik pracy stażysta

POWIATOWY   URZĄD  PRACY  W  CHODZIEŻY

UL. SKŁADOWA 3, 64-800 CHODZIEŻ

OGŁASZA  NABÓR  NA WOLNE  STANOWISKO  URZĘDNICZE

Pośrednik Pracy  -stażysta

w Centrum Aktywizacji  Zawodowej

w pełnym wymiarze czasu pracy – 1 etat

………………………………………………………………………………………..

(nazwa stanowiska, komórka organizacyjna, wymiar czasu pracy, liczba wolnych etatów)

 

  1. Wymagania niezbędne:

-        obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych

-        wykształcenie wyższe,

-        posiadanie pełnej zdolność do czynności  prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

-        osoba nie skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

 

  1. Wymagania  dodatkowe:

 

-        znajomość przepisów ustawy  o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku prac, przepisów wykonawczych ze szczególnym uwzględnieniem przepisów dotyczących pośrednictwa pracy oraz przepisów z zakresu działania urzędu pracy,

-        znajomość przepisów Kodeksu postępowania Administracyjnego,

-        znajomość sytuacji na lokalnym rynku pracy,

-        umiejętność samodzielnego planowania i organizowania pracy,

-        umiejętności interpersonalne, asertywność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych,

-        umiejętność nawiązywania kontaktów z klientami oraz empatycznego podejścia do ich problemów,

-        predyspozycje do pracy związanej z obsługa klienta,

-        dobra znajomość obsługi komputera.

 

 

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:       

-        stała współpraca z pracodawcą w zakresie pomocy określonej w ustawie,

-        pozyskiwanie ofert pracy,

-        przyjmowanie i upowszechnianie zgłoszonych krajowych ofert pracy w tym na subsydiowane stanowiska w ramach umów realizowanych przez Urząd,

-        realizowanie zadań związanych z podejmowaniem przez cudzoziemców pracy na terenie RP,

-        organizacja giełd i targów pracy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,

-        sporządzanie statystyki i analiz z zakresu pośrednictwa pracy,

-        przedstawianie bezrobotnym lub poszukującym pracy możliwości pomocy wobec braku propozycji odpowiedniego zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej,

-        utrzymywanie kontaktu z bezrobotnymi lub poszukującymi pracy,

-        informowanie bezrobotnych i poszukujących pracy oraz pracodawców o aktualnej sytuacji           i przewidywanych zmianach na lokalnym rynku pracy,

-        przygotowywanie indywidualnego planu działania dla bezrobotnych lub poszukujących  pracy,

-        współdziałanie z innymi powiatowymi urzędami pracy w zakresie wymiany informacji                o możliwościach uzyskania zatrudnienia i szkolenia na terenie ich działania.

 

 

  1. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:

-     praca administracyjno – biurowa,

-     wymagająca bezpośredniej obsługi klienta,

-     stanowisko wyposażone w sprzęt komputerowy wraz z drukarką,

-     środki łączności: telefon stacjonarny, dostęp do sieci internet.

 

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chodzieży
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu lipcu 2018 r. wynosił powyżej 6%.

 

  1. Wymagane  dokumenty:

-        życiorys (CV) ,

-        list motywacyjny,

-        kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

-        kopie dokumentów  potwierdzających  posiadane wykształcenie,

-        kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,

-        kopie świadectw pracy potwierdzające wymagany staż pracy, zaświadczeń o odbyciu stażu

-        oświadczenie o niekaralności (oświadczenie sporządza kandydat)

-     oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego podpisane odręcznie.

 

Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie /II piętro, pokój nr 24/ Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży,  przy ul. Składowej 3  lub przesłać pocztą z dopiskiem  „Nabór na stanowisko pośrednika pracy - stażysta ”, w terminie do 10 września 2018 roku do godz. 15.00

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej  Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży pod adresem: http://chodziez.praca.gov.pl/

Osoby z ww. listy zostaną telefonicznie lub drogą elektroniczną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.

 

Dokumenty kandydata wybranego w drodze naboru i zatrudnionego w PUP będą dołączone do jego akt osobowych.

Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Dziale Organizacyjnym  przez okres 14 dni od dnia upowszechnienia informacji  o wyniku naboru. W tym czasie kandydaci będą mogli odbierać swoje dokumenty za pokwitowaniem. Po upływie 14 dni  nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone.

 

Informacja o wyniku naboru  będzie umieszczona na stronie internetowej  Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży  oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie  Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży.

 

Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży,

ul. Składowa 3.  Kontakt do naszego inspektora ochrony danych: biuro@iodopila.pl lub ABI – Audyt, Consulting, Outsourcing Beata Lewandowska,  64-965 Lędyczek, ul. Złotowska 4.

Dane podane przez Panią/Pana na formularzu będą przetwarzane w celu procedowania wniosku. Szczegółowe informacje o regułach przetwarzania danych dostępne są w Powiatowym Urzędzie Pracy
 w Chodzieży, ul. Składowa 3 pok. Nr 22                                                                                       

 

                                                                                                   

 

Chodzież, dnia 29.08.2018 r.