Chodzież, 5 maj 2023 r.
OR.272.7.2023
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Na zakup usługi tłumacza on-line w PJM (Polski Język Migowy) oraz Widgetu na stronę internetową w ramach projektu pn. „Zapewnienie dostępności usług świadczonych przez Starostwo Powiatowe w Chodzieży, poprzez poprawę dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej dla osób ze szczególnymi potrzebami” realizowany w ramach Programu „Dostępny samorząd – granty”. Dofinansowany ze środków EFS, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa II: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne.
a) wykonanie usługi będzie polegało na zapewnieniu kompleksowej usługi tłumacza PJM on- line, tj. niewymagającej od Zamawiającego uruchomienia dedykowanego serwera lub wydzielenia specjalnej infrastruktury. Wykonawca zapewni aplikację, która będzie instalowana na stronach internetowych podmiotu.. Aplikacja ta pozwoli osobie głuchej na nawiązanie w czasie rzeczywistym połączenia wideo z tłumaczem polskiego języka migowego (PJM),
b) Wykonawca zapewni aplikację/rozwiązania informatyczne umożliwiające prawidłową realizację usługi na komputerach Zamawiającego,
c) Wykonawca zapewni mechanizm statystyk, który pozwoli w skali miesiąca zliczyć liczbę połączeń,
d) przygotowanie filmu w języku migowym o dostępności tłumacza on-line,
do zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego,
e) usługa tłumaczenia będzie realizowana przez certyfikowanych tłumaczy PJM,
f) usługa tłumacza PJM będzie świadczona w dni robocze, w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Chodzieży tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00,
g) usługa tłumacza PJM będzie świadczona bez ograniczeń co do ilości i czasu połączeń,
h) Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować dostępność tłumacza PJM w czasie nie dłuższym niż 5 minut od chwili nawiązana połączenia. W czasie oczekiwania na dostępność tłumacza będzie wyświetlany komunikat informujący o zajętości
w danej chwili,
i) w okresie objętym umową, świadczona będzie usługa pomocy technicznej, zawierająca następujące parametry: czas podjęcia zgłoszenia nie dłuższy niż 1 dzień roboczy oraz czas rozwiązania problemu nie dłuższy niż 2 dni robocze,
j) Wykonawca zamieści Widget na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Chodzieży,
k) Wykonawca zapewni usługę wdrożeniową przedmiotu zamówienia,
l) dostępność usługi tłumacza online na stronie internetowej jednostki będzie realizacją minimalnych wymagań, wskazanych w art.6 ust. 3 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami ( Dz. U. z 2020 r poz. 1062) oraz likwidacja barier komunikacyjnych,
m) Wykonawca udowodni, że wdrożył usługę tłumacza PJM on-line dla minimum trzech instytucji publicznych. W tym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia dokumentów potwierdzających wykonanie takiej usługi.
3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zadanie terminowo oraz zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą
4. Usługa tłumacza PJM ma być świadczona przez Wykonawcę w okresie 12 miesięcy od momentu podpisania umowy
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: CENA 100 %
6. Miejsce i termin złożenia oferty:
Starostwo Powiatowe w Chodzieży ul. Wiosny Ludów 1, 64-800 Chodzież
7. Ofertę należy złożyć: do dnia: 15 maja 2023 r. do godz. 14:00 w siedzibie zamawiającego w Biurze Obsługi Klienta, przesłać pocztą na adres Zamawiającego w/w terminie, drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@powiat-chodzieski.pl.
Nazwa Zamawiającego:
Powiat Chodzieski
Ul. Wiosny Ludów nr 1
64 - 800 Chodzież
8. Osobami do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania jest Aneta Karbowniczak, tel. (67)2812740, tel. kom. 726-180-020 , e-mail: anetakarbowniczak@powiat-chodzieski.plw godz. pomiędzy 7.00 - 15.00.
9. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej - w języku polskim. Do oferty prosimy załączyć własny formularz obliczenia ceny netto i brutto, za zrealizowanie określonego zadania.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
11. W załączeniu do zaproszenia przesyłamy.
- Załącznik nr 1 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- Załącznik nr 2 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Załączniki: pobierz plik