NABÓR NA STANOWISKA URZĘDNICZE

OGŁOSZENIE  NR  1/2023  O  NABORZE  NA  WOLNE  STANOWISKO URZĘDNICZE

 

DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ŚLESINIE

ul. Kościelna 46

62 - 561  Ślesin

 

ogłasza nabór  na wolne stanowisko  urzędnicze

 

KSIĘGOWA/Y

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych,  wyniósł poniżej  6 %.

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA:

  1. Podstawa nawiązania stosunku pracy: umowa o pracę.
  2. Wymiar czasu pracy: pełny etat - 40 godzin tygodniowo.
  3. Miejsce pracy: Dom Pomocy Społecznej w Ślesinie, ul. Kościelna 46.

 

WARUNKI PRACY NA STANOWISKU:

  1. Praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy.
  2. Obsługa urządzeń biurowych.

 

WYMAGANIA  NIEZBĘDNE  ZWIĄZANE  ZE  STANOWISKIEM:

  1.  Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie wyższe o profilu finanse i rachunkowość lub średnie ekonomiczne.
  3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Nieposzlakowana opinia.
  5. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości.
  7.  Znajomość aktualnie obowiązujących przepisów wykonawczych: rozporządzenie w sprawie sprawozdawczości budżetowej, rozporządzenie w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych, rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetów jednostek samorządu terytorialnego.

 

WYMAGANIA  DODATKOWE:

  1. Co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w księgowości.
  2. Obsługa programów budżetowych i finansowo – księgowych.
  3. Umiejętność pracy pod presją czasu i radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
  4. Samodzielność, sprawność w organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole.

 

ZAKRES  ZADAŃ  WYKONYWANYCH  NA  STANOWISKU:

  1. Księgowanie operacji gospodarczych w oparciu o użytkowane przez jednostkę oprogramowanie komputerowe „Arisco – FK”.
  2. Okresowe uzgadnianie sald kont syntetycznych i analitycznych wynikających z wydruków komputerowych.
  3. Pomoc w sporządzaniu list płac dotyczących wynagrodzeń, wynagrodzeń za czas choroby, zasiłków chorobowych, opiekuńczych, wyrównawczych i innych dotyczących świadczeń pracowniczych przy użyciu komputerowego oprogramowania „Arisco – Płace”.
  4. Bieżąca kontrola dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym.
  5. Wystawienie zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń uzyskiwanych przez pracowników  na ich żądanie.
  6. Ustalenie zaangażowania wydatków budżetowych, sporządzanie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie i przekazywanie jej w terminie do dnia 8 – go następnego miesiąca po okresie sprawozdawczym głównej księgowej DPS-u.
  7. Opracowywanie i kompletowanie dokumentów  stanowiących dowody księgowe obrazujące operacje gospodarcze jednostki.
  8. Przygotowywanie przelewów bankowych.
  9. Pomoc przy sporządzaniu sprawozdawczości budżetowej.
  10. Współpraca z główną księgową przy sporządzaniu planów finansowych, sprawozdań finansowych oraz przy rocznym zamykaniu ksiąg rachunkowych.
  11. Pomoc w sporządzaniu deklaracji rozliczeniowych ZUS i elektroniczny przekaz danych oraz deklaracji VAT.

Czuwanie nad prawidłowością rozliczeń składek i terminowością ich przekazywania.

  1. Przestrzeganie ustawy Prawo zamówień publicznych w trakcie realizacji procesów gospodarczych.
  2. W przypadku nieobecności starszej księgowej, księgowa pełni jej obowiązki.
  3. Pomoc w prowadzeniu rejestru dochodów budżetowych wg poszczególnych mieszkańców placówki zawierającego:
  1. Rozliczanie dotacji celowych.
  2. Rozliczanie inwestycji i prowadzenie ewidencji nakładów inwestycyjnych wg poszczególnych środków trwałych mających powstać w wyniku inwestowania.
  3. Rozliczanie inwentaryzacji w zakresie działalności bieżącej i inwentaryzacyjnej.
  4. Wycena rzeczowych składników majątkowych na arkuszach spisów z natury po zakończeniu spisów przez komisje inwentaryzacyjne.
  5. Sporządzanie rozliczeń inwentaryzacji rzeczowych składników majątkowych poprzez sporządzanie zestawień porównujących stany ewidencyjne ze stanami faktycznymi wynikającymi ze spisu z natury i ustalenie nadwyżek i niedoborów inwentaryzacyjnych.
  6. Comiesięczne uzgadnianie sald ksiąg inwentarzowych i księgowej ewidencji magazynowej (prowadzonych w formie zestawień komputerowych) z kontami syntetycznymi.
  7. Odpowiedzialność za należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentacji finansowo księgowej.

 

WYMAGANE  DOKUMENTY:

  1. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  2. Życiorys - Curriculum Vitae - podpisany własnoręcznie.
  3. Kserokopie świadectw pracy.
  4. Kserokopie dokumentów  potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje oraz kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzających co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w księgowości.
  6. Podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  7. Podpisane oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
  8. Podpisane  oświadczenie o niekaralności  za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  9. Podpisane oświadczenie kandydata ubiegającego się o pracę w Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie dotyczące przetwarzania danych osobowych.
  10. Podpisana klauzula informacyjna - obowiązek RODO - rekrutacja.
  11. Spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie.

 

W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu Pracodawcy oryginałów dokumentów oraz przedłożenia zaświadczenia o niekaralności
z Krajowego Rejestru Karnego.

 

Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz.530), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

POZOSTAŁE INFORMACJE:

Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć osobiście  w zamkniętej kopercie w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie (sekretariat pokój 102) lub drogą pocztową na adres 62-561 Ślesin, ul. Kościelna 46 z dopiskiem : „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: księgowa/y”   w terminie do dnia 10 października 2023 r. do godz. 10:00.

 

O terminie wpływu dokumentów decyduje data wpływu oferty do Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie.

Oferty niekompletne i niespełniające wymagań oraz te, które wpłynęły po terminie nie będą rozpatrywane.

 

Kandydaci, którzy zakwalifikują się do dalszego etapu postępowania kwalifikacyjnego, zostaną   telefonicznie lub  e-mailowo powiadomieni. 

Informacja taka zostanie także umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie bip4.wokiss.pl/dps-slesin/ oraz umieszczona na tablicy ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wynikach naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie bip4.wokiss.pl/dps-slesin/  oraz umieszczona na tablicy ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie.

 

Dyrektor
Domu Pomocy Społecznej
w Ślesinie
/-/ Joanna Wołyńska

 

Ślesin, dnia 25 września 2023 r.

 

Załączniki:

1)  Kwestionariusz osobowy

2)  Oświadczenie - wyrażenie zgody przy rekrutacji na przetwarzanie danych osobowych

3)  Obowiązek informacyjny - rekrutacja (RODO)

4)  Oświadczenie o obywatelstwie polskim

5)  Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.

6)  Oświadczenie o niekaralności.