Ogłoszenie nr
503715-N-2018 z dnia 2018-01-10 r.
Gmina Lisków:
Zakup, montaż i
uruchomienie agregatu do Stacji Uzdatniania Wody w Liskowie i agregatu do
Oczyszczalni Ścieków w Liskowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków
Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów
Wiejskich na lata 2014-2020, „Gospodarka wodno-ściekowa" w ramach poddziałania
„Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową
wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną
i w oszczędzanie energii".
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz
wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych
organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną
i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób
należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2
ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy
chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny
zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający
powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie
jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie
przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery
identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe
prawo zamówień publicznych:
Informacje
dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lisków, krajowy
numer identyfikacyjny 25085545200000, ul. ul. ks. Wacława
Blizińskiego 56 , 62850 Lisków, woj. wielkopolskie,
państwo Polska,
tel. 0-62 7634
114, e-mail gmina@liskow.pl;
inwestycje@liskow.pl, faks 0-62 7634 021.
Adres
strony internetowej (URL): www.liskow.pl
Adres
profilu nabywcy:
Adres strony
internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli
dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w
przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają
pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na
rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony,
pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod
adresem (URL)
Nie
Adres
strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia
Tak
bip.liskow.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej
informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty
lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Tak
Inny
sposób:
Osobiście lub drogą
pocztową
Adres:
Urząd
Gminy w Liskowie ul. ks. Wacława Blizińskiego 56, 62-850 Lisków
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń
lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: Zakup, montaż i
uruchomienie agregatu do Stacji Uzdatniania Wody w Liskowie i agregatu do
Oczyszczalni Ścieków w Liskowie
Numer referencyjny: ROI 271.1.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono
dialog techniczny
Nie
II.2)
Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3)
Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie
podzielone jest na części:
Nie
Oferty
lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu
do:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna
liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
wykonawcy:
II.4)
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość
dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań
) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na
innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2.2. Przedmiotem Zamówienia
jest dostawa i montaż oraz uruchomienie agregatu prądotwórczego do Stacji
Uzdatniania Wody w Liskowie oraz agregatu prądotwórczego do Oczyszczalni Ścieków
w Liskowie w tym niezbędne prace adaptacyjne oraz przeszkolenie personelu Stacji
i Oczyszczalni W skład dostawy powinno wchodzić : Wyposażenie i parametry
techniczne: 1. Agregat do Stacji Uzdatniania Wody : agregat prądotwórczy z
silnikiem diesla o mocy znamionowej - 75 kVA/60 kW, moc maksymalna - 82 kVA/65
kW, częstotliwość 50 Hz, napięcie 400 V w obudowie zewnętrznej w wersji mobilnej
na przyczepie dwuosiowej lub przystosowany do holowania po drogach publicznych
oraz posiadający homologację do holowania po drogach publicznych agregat
prądotwórczy fabrycznie nowy z seryjnej produkcji z roku co najmniej 2017,
silnik wysokoprężny, chłodzony cieczą, paliwo stosowane - olej napędowy,
zabezpieczenie agregatu z tablicą kontrolną parametrów elektrycznych oraz
silnika, zbiornik paliwa w agregacie na 6 h pracy, krótki czas osiągania
mocy, układ podgrzewania cieczy chłodzącej umożliwiający rozruch w niskich
temperaturach, regulacja obrotów - mechaniczna, agregat prądotwórczy
powinien posiadać możliwość ręcznego uruchomienia bez obciążenia, ręcznego
obciążenia oraz wyłączenia, agregat prądotwórczy powinien charakteryzować się
dużą stabilnością napięcia i częstotliwości, nie powodującą zakłóceń pracy
zasilanych urządzeń, agregat prądotwórczy powinien charakteryzować się stałą
gotowością do pracy w każdych warunkach pogodowych, agregat prądotwórczy
wyposażony ma być w kompletną instalację paliwową, smarowania, chłodzenia i
elektryczno - rozruchową oraz tablicę rozdzielczą z osprzętem pomiarowym i
zabezpieczeniami pracy agregatu, agregat powinien pracować przez cały czas
trwania zaniku napięcia o ile w zbiorniku znajduje się paliwo, agregat
powinien posiadać wskaźnik poziomu naładowania akumulatorów, agregat powinien
być podłączony w taki sposób, aby gwarantował zasilanie awaryjne wszystkich
obwodów odbiorczych rozdzielni głównej, należy przewidzieć także możliwość
rozbudowania układu o rozdzielnie SZR o prądzie znamionowym min. 160 A wraz z
okablowaniem zasilająco -sterowniczym pomiędzy rozdzielnią technologiczną, a
agregatem prądotwórczym, dodatkowo należy wyposażyć układ w buforowy
prostownik ładowania akumulatorów agregatu prądotwórczego, wykonanie całości
okablowania i podłączenie agregatu wraz z rozruchem do istniejącego gniazda
tymczasowego zasilania, - przygotowanie utwardzonego, z kostki brukowej
betonowej grub 8cm, na podbudowie betonowej (lub z tłucznia) grub. 20cm,
ograniczonej obrzeżem betonowym o wym 8x30cm, zadaszonego (w formie wiaty
kolorystycznie nawiązującej do istniejącej zabudowy SUW) stanowiska pod
przyczepę z agregatem na terenie SUW. 2. Agregat do Oczyszczalni Ścieków -
agregat prądotwórczy stacjonarny z silnikiem diesla o mocy 120 kVA/96 kW praca
ciągła, 130 kVA/108 kW, częstotliwość praca rezerwowa w obudowie zewnętrznej
agregat prądotwórczy fabrycznie nowy z seryjnej produkcji z roku co najmniej
2017, silnik wysokoprężny, chłodzony cieczą, paliwo stosowane - olej
napędowy, agregat stacjonarny, wolnostojący do montażu na zewnątrz budynku z
obudową dźwiękochłonną odporną na warunki atmosferyczne, zapewniający stałą
gotowość do pracy - podgrzewany elektrycznie blok silnika z układem sterowania
termostatem z możliwością ustawienia zadanej temperatury grzania, rozruch
automatyczny przy zaniku napięcia w sieci elektrycznej z automatyczną regulacją
obrotów silnika, napięcia oraz częstotliwości napięcia zasilania, przełączenie
automatyczne zasilania agregat - sieć - agregat za pomocą dodatkowej rozdzielni
zasilającej typu SZR zainstalowanej w rozdzielni głównej budynku i podłączonej w
ten sposób, ażeby przy braku zasilania z sieci energetycznej oczyszczalnia
zasilana była z agregatu prądotwórczego, zabezpieczenie agregatu z tablicą
kontrolną parametrów elektrycznych oraz silnika, zbiornik paliwa w agregacie
na 6 h pracy, napięcie 400V, krótki czas osiągania mocy, układ
podgrzewania cieczy chłodzącej umożliwiający rozruch w niskich temperaturach,
regulacja obrotów - mechaniczna, agregat prądotwórczy powinien posiadać
możliwość ręcznego uruchomienia bez obciążenia, ręcznego obciążenia oraz
wyłączenia, agregat prądotwórczy powinien charakteryzować się dużą
stabilnością napięcia i częstotliwości, nie powodującą zakłóceń pracy zasilanych
urządzeń, agregat prądotwórczy powinien charakteryzować się stałą gotowością
do pracy w każdych warunkach pogodowych, agregat prądotwórczy wyposażony ma
być w kompletną instalację paliwową, smarowania, chłodzenia i elektryczno -
rozruchową oraz tablicę rozdzielczą z osprzętem pomiarowym i zabezpieczeniami
pracy agregatu, agregat powinien pracować przez cały czas trwania zaniku
napięcia o ile w zbiorniku znajduje się paliwo, agregat powinien posiadać
wskaźnik poziomu naładowania akumulatorów, agregat powinien być podłączony w
taki sposób, aby gwarantował zasilanie awaryjne wszystkich obwodów odbiorczych
oczyszczalni ścieków zasilanej z rozdzielni głównej, należy przewidzieć także
rozdzielnie SZR o prądzie znamionowym około 400 A wraz z okablowaniem
zasilająco-sterowniczym pomiędzy rozdzielnią technologiczną, a agregatem
prądotwórczym, dodatkowo należy wyposażyć układ w buforowy prostownik
ładowania akumulatorów agregatu prądotwórczego, wykonanie całości okablowania
i podłączenie agregatu wraz z rozruchem, wykonanie płyty fundamentowej pod
agregat prądotwórczy w miejscu wskazanym przez Inwestora - przygotowanie
utwardzonego stanowiska do ustawienia agregatu z kostki brukowej betonowej grub
8cm, na podbudowie betonowej (lub z tłucznia) grub. 20cm, ograniczonej obrzeżem
betonowym o wym 8x30cm, z wbudowanym fundamentem betonowym pod agregat -
wykonanie niezbędnego okablowania wraz z układem SZR, zgodnie z przepisami
dotyczącymi urządzeń elektrycznych Agregaty muszą spełniać normę STAGE 3A z
gwarancją określoną limitem min. 1000 godzin pracy. Oferent wykona adaptacje
pomieszczeń lub terenu niezbędne w trakcie realizacji Zamówienia . Oferent
dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt. Zamawiający wymaga w ramach
gwarancji bezpłatne zapewnienie niezbędnych przeglądów konserwacyjnych oraz
materiałów eksploatacyjnych. Zamawiający wymaga przeszkolenia w ramach oferty
pracowników Obsługi Stacji Uzdatniania Wody oraz Oczyszczalni Ścieków.
II.5) Główny kod CPV: 31000000-6
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów
ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna
wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o
których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8)
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została
zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system
zakupów:
miesiącach: lub
dniach:
lub
data
rozpoczęcia:
lub zakończenia: 2018-04-30
II.9)
Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE
O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do
prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów
Określenie warunków: 4.1.1 posiadają uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień; 4.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i
doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do
wy¬konania Zamówienia; 4.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
za¬pewniającej wykonanie Zamówienia; 4.1.4 nie podlegają wykluczeniu z
Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 4.2 Zamawiający ustala następujące
szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 4.2.1 W zakresie warunku wskazanego
w punkcie 4.1.2 wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w
zakresie dostarczania, montażu oraz uruchamiania agregatów prądotwórczych. Ocena
spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę
dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.1. 4.2.2 W zakresie
warunku wskazanego w punkcie 4.1.3 ocena spełnienia warunków szczegółowych
nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o
których mowa w punkcie 5.1.2. 4.2.3 W zakresie warunków wskazanych w punkcie
4.1.1 i 4.1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie
przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 5.1.3.
Informacje dodatkowe
III.1.2)
Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Polisę lub
inny dokument ubezpieczenia o wartości co najmniej 30.000 zł potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej
działalności gospodarczej z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy
ubezpieczenia. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od
Wykonawców oparty będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia, w oparciu o
informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych przez Wykonawców
do oferty
Informacje dodatkowe
III.1.3)
Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykaz
wykonanych w okresie ostatnich trzech lat co najmniej dwu dostaw wraz z montażem
i uruchomieniem, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz
dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca
musi spełniać pozostałe wymogi zawarte w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców
oparty będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte
w dokumentach i oświadczeniach dołączonych przez Wykonawców do oferty (
Załącznik nr 4 )
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie
lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób
wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o
kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje
dodatkowe: III.2)
PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w
art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie
wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia
określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia
określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia
określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia
określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia
określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia
określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia
określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia
określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE
PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA
KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA
WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART.
25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Załącznik nr 1: Formularz
oferty Załącznik nr 2: Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust
1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z
postępowania. Załącznik nr 3: Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art.
25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp dotyczące spełniania warunków
udziału w postępowaniu. Załącznik nr 4: Wykaz dostaw Załącznik nr 5: Informacja
o przynależności do grupy kapitałowej na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp lub
o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015r., poz. 1874, 1618, 1634).
Załącznik nr 6: Wzór Umowy Załącznik nr 7 : Oświadczenie o gotowości zawarcia
umowy na zasadach Uzupełnionego Wzoru Umowy
III.5.2) W ZAKRESIE
KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA
WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART.
25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7)
INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: Przetarg
nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat
wadium
IV.1.3)
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4)
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do
ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.)
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie
oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
IV.1.6)
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog
konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana
minimalna liczba wykonawców
Maksymalna
liczba wykonawców
Kryteria
selekcji wykonawców:
IV.1.7)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy
przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana
maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje
dodatkowe:
Zamówienie
obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony
internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów:
Informacje
dodatkowe:
W
ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w
formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje
się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do
sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8)
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji
elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje
z ogłoszeniem) Nie
Należy podać
adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy
wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje
się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu
zamówienia:
Należy
podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje
dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest
przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą
warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje
dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania
dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje
o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy
wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki
zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 80,00 |
Gwarancja | 20,00 |