Ogłoszenie nr
511552-N-2018 z dnia 2018-01-30 r.
Gmina Lisków:
Przebudowa drogi
gminnej w miejscowości Żychów dz. nr 23, Przebudowa drogi gminnej w m. Żychów
dz. nr 205, Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wygoda dz. nr 120,
Przebudowa drogi gminnej w m. Annopol dz. nr 174, Przebudowa drogi gminnej
w m. Zakrzyn-Kolonia dz. nr 21, Przebudowa drogi gminnej w m. Józefów dz. nr 282 i m. Swoboda
dz. nr 36.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków
Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz
wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych
organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną
i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób
należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2
ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy
chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny
zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający
powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie
jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie
przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery
identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe
prawo zamówień publicznych:
Informacje
dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lisków, krajowy
numer identyfikacyjny 25085545200000, ul. ul. ks. Wacława
Blizińskiego 56 , 62850 Lisków, woj. wielkopolskie,
państwo Polska,
tel. 0-62 7634
114, e-mail gmina@liskow.pl;
inwestycje@liskow.pl, faks 0-62 7634 021.
Adres
strony internetowej (URL): www.liskow.pl
Adres
profilu nabywcy:
Adres strony
internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli
dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w
przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają
pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na
rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony,
pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod
adresem (URL)
Nie
Adres
strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia
Nie
bip.liskow.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej
informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty
lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny
sposób:
Osobiście lub drogą
pocztową
Adres:
Urząd
Gminy w Liskowie, ul. Ks. Wacława Blizińskiego 56, 62-850 Lisków
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń
lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w
miejscowości Żychów dz. nr 23, Przebudowa drogi gminnej w m. Żychów dz. nr 205,
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wygoda dz. nr 120, Przebudowa drogi
gminnej w m. Annopol dz. nr 174, Przebudowa drogi gminnej Zakrzyn-Kolonia dz. nr
21, Przebudowa drogi gminnej Józefów dz. nr 282 i Swoboda dz. nr 36
Numer referencyjny: ROI.271.3.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono
dialog techniczny
Nie
II.2)
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty
lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu
do:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna
liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
wykonawcy:
II.4)
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość
dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań
) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na
innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przebudowa drogi gminnej w
miejscowości Żychów dz. nr 23 o długości 0,990 km, w tym: - roboty
pomiarowe,wskazanie przebiegu granic wraz z inwentaryzacją powykonawczą, -
roboty ziemne, czyszczenie rowów z namułu, - mechaniczne plantowanie terenu,
wykonanie koryta, - dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego gr.10 cm, -
górna warstwa podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm, - roboty wykończeniowe, -
oznakowanie. 2. Przebudowa drogi gminnej w m. Żychów dz. nr 205 o długości 0,250
km, w tym: - roboty pomiarowe,wskazanie przebiegu granic wraz z inwentaryzacją
powykonawczą, - remonty przepustów pod drogą, - roboty ziemne, oczyszczenie
rowów z namułu - dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego gr.10 cm, -
górna warstwa podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm, - roboty wykończeniowe, -
oznakowanie, - bariery ochronne. 3. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości
Wygoda dz. nr 120 o długości 0,800 km, w tym: - roboty pomiarowe,wskazanie
przebiegu granic wraz z inwentaryzacją powykonawczą, - remonty przepustów pod
drogą, - roboty ziemne, oczyszczenie rowów z namułu, - dolna warstwa podbudowy z
kruszywa naturalnego gr.10 cm, - górna warstwa podbudowy z kruszyw łamanych gr.
10 cm, - roboty wykończeniowe, - oznakowanie pionowe i bariery ochronne. 4.
Przebudowa drogi gminnej w m. Annopol dz. nr 174 o długości 0,440 km, w tym: -
roboty pomiarowe,wskazanie przebiegu granic wraz z inwentaryzacją powykonawczą,
- roboty ziemne, - dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego gr.10 cm, -
górna warstwa podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm, - roboty wykończeniowe. 5.
Przebudowa drogi gminnej Zakrzyn-Kolonia dz. nr 21o długości 0,740 km, w tym: -
roboty pomiarowe,wskazanie przebiegu granic wraz z inwentaryzacją powykonawczą,
- przepusty pod drogą, - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie, - dolna
warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego gr.10 cm, - górna warstwa podbudowy z
kruszyw łamanych gr. 10 cm, - roboty wykończeniowe, - oznakowanie 6. Przebudowa
drogi gminnej Józefów dz.nr 282 i Swoboda dz. nr 36 o długości 0,520 km, w tym:
- roboty pomiarowe,wskazanie przebiegu granic wraz z inwentaryzacją
powykonawcza, - przepusty pod drogą, - roboty ziemne, oczyszczenie rowów, -
dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego gr.10 cm, - górna warstwa
podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm, - roboty wykończeniowe, - oznakowanie
II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów
ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna
wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o
których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8)
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została
zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system
zakupów:
miesiącach: lub
dniach:
lub
data
rozpoczęcia:
lub zakończenia: 2018-06-30
II.9)
Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE
O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do
prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym
zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2)
Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający
nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3)
Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Opis
sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: a) Zamawiający wymaga, aby
Wykonawca wykazał, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizował co
najmniej 1 zadanie polegające na przebudowie lub budowie drogi o wartości brutto
minimum 250.000,00 zł. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie
dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Uwaga: - przez wykonanie
(zrealizowanie i zakończenie) należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do
podpisania protokołu końcowego odbioru robót, - przez jedno zadanie należy
rozumieć robotę budowlaną (wykonanie albo zaprojektowanie i wykonanie),
zrealizowaną w oparciu o jedną umowę cywilnoprawną, - wartości podane w innych
walutach niż PLN należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP na dzień
podpisania protokołu końcowego odbioru robót.
Zamawiający wymaga od
wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji
zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych
osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2)
PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w
art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie
wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia
określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE
PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA
KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Oświadczenie o
braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wzór stanowi załącznik nr 3 do
SIWZ, 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.
24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na
stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp,
zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1
pkt 23 ustawy Pzp -wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wraz ze złożeniem
oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą
nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie przez dwóch lub
więcej Wykonawców, każdy z tych Wykonawców dołącza oświadczenia, o których mowa
w pkt 1a) i 2 a) SIWZ dotyczące każdego z nich.
III.5) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1
PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Oświadczenie o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór stanowi załącznik nr 2 do
SIWZ;2. Wykaz robót budowlanych stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, wykonanych
nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na
rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających
czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o
tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i
prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź
inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; 3. Wykaz
osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub
kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzający spełnienie
warunku opisanego przez Zamawiającego - wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA
WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART.
25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7)
INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony
formularz ofertowy 2. Wypełnione kosztorysy ofertowe
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: Przetarg
nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat
wadium
IV.1.3)
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4)
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do
ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.)
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej
Złożenie
oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
IV.1.6)
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog
konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana
minimalna liczba wykonawców
Maksymalna
liczba wykonawców
Kryteria
selekcji wykonawców:
IV.1.7)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy
przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana
maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje
dodatkowe:
Zamówienie
obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony
internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów:
Informacje
dodatkowe:
W
ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w
formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje
się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do
sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8)
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji
elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje
z ogłoszeniem)
Należy podać adres
strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy
wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje
się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu
zamówienia:
Należy
podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje
dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest
przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą
warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje
dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania
dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje
o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy
wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki
zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Długość okresu gwarancji | 40,00 |
Załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
1. Formularz oferty
2. Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp
3. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp
4.
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp
5. Wykaz osób
6. Wykaz robót
7. Istotne postanowienia umowy
8. Przemiary robót, kosztorysy ofertowe oraz szczegółowe specyfikacje techniczne:
a) Annopol
b) Józefów - Swoboda
c) Wygoda
d) Zakrzyn-Kolonia
e) Żychów dz. nr 23
f) Żychów dz. nr 205