Gmina Lisków: Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych w granicach administracyjnych Gminy Lisków
Ogłoszenie nr 660404-N-2018 z dnia 2018-12-11 r.
Gmina Lisków: Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych w granicach administracyjnych Gminy Lisków
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych w granicach administracyjnych Gminy Lisków
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy
chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich
wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących
członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób
należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22
ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez
zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie
przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe
numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Lisków, krajowy numer identyfikacyjny
25085545200000, ul.
ks. Wacława Blizińskiego
56
,
62-850
Lisków, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
0-62 7634 114, , e-mail
gmina@liskow.pl, inwestycje@liskow.pl, faks
0-62 7634 021.
Adres strony internetowej (URL): www.liskow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać
dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie
dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i
w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu
i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
bip.liskow.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Osobiście lub drogą pocztową
Adres:
Urząd Gminy w Liskowie, ul. Ks. Wacława Blizińskiego 43, 62-850 Lisków
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych w granicach administracyjnych Gminy Lisków
Numer referencyjny:
ROI.271.14.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych w granicach administracyjnych Gminy Lisków
II.5) Główny kod CPV:
90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
90513100-7 |
90512000-9 |
34928480-6 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu
zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie
obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz
warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art.
67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub
okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został
ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:
lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:
2019-01-01
lub zakończenia:
2019-10-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
1.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału w postępowaniu dotyczące: 1.1. kompetencji lub uprawnień do
prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów, tj. Wykonawcy, którzy posiadają: wpis do rejestru
działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od
właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września
1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( j.t. Dz.U. z
2018r., poz.1454 z późn.zm.); aktualne zezwolenie na transport, odzysk
bądź unieszkodliwienie odpadów komunalnych zgodnie z wymogami ustawy z
dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (j.t. Dz.U. z 2018r., poz.992 z
późn.zm.);
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
1.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału w postępowaniu dotyczące: sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
tj. Wykonawcy posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na
sumę gwarancyjną minimum 300 000,00 zł (lub równowartość tej kwoty,
według średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszeniu o niniejszym
postępowaniu w Dz. Urz. UE.).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału w postępowaniu dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej,
tj. Wykonawcy, którzy: 1.2.1. w okresie ostatnich dwóch lat w przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie należyte wykonanie lub wykonywanie co
najmniej dwóch usług trwających minimum 10 miesięcy, polegających na
odbieraniu i transporcie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których
zamieszkują mieszkańcy o wartości minimum po 300.000,00 PLN brutto
każda usługa. Informacje dotyczące wartości i czasu, Wykonawcy
obowiązani są podać w formularzu „Wykaz wykonywanych usług", który
stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ; 1.2.2. dysponują lub będą dysponować: a.
co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych
odpadów komunalnych, b. co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do
odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, c. co najmniej 1
samochodem przystosowanym do odbierania odpadów komunalnych o
utrudnionym dojeździe, d. 1 pojazd przystosowanym do odbioru popiołu -
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie, e. 1 pojazdem do
odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej - typu hakowiec lub
bramowiec. 1.2.3. Wyżej wymienione pojazdy muszą być: a. pojazdami
trwale i czytelnie oznakowanymi w widocznym miejscu nazwą firmy oraz
danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady
komunalne od właścicieli nieruchomości, b. pojazdami wyposażonymi w
system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego,
umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych
o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących
dane o miejscach wyładunku odpadów, c. dysponuje w celu wykonania
zamówienia publicznego bazą magazynowo - transportową: c.1. usytuowaną w
gminie, z której terenu odbiera te odpady lub w odległości nie większej
niż 60 km od granicy tej gminy, c.2. wyposażoną w miejsce przeznaczone
do parkowania pojazdów, zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do
gruntu, c.3. wyposażoną w urządzenia lub systemy zapewniające
zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, zgodnie z
wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 17 lipca 2017r. - Prawo
wodne (j.t. Dz.U. z 2017r., poz. 1566 z późn.zm.), c.4. wyposażoną w
pomieszczenia socjalne dla pracowników, odpowiadające liczbie
zatrudnionych osób, c.5. na terenie, której znajduje się punkt
konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji
pojazdów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11
stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania
odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013r., poz.
122). Ocena spełnienia warunku zostanie, dokonana po wypełnieniu
formularza „Wykaz posiadanego sprzętu", który stanowi załącznik Nr 7 do
SIWZ. Zamawiający na podstawie art.29 ust.3a ustawy z dnia 29 stycznia
2004r. Prawo zamówień Publicznych (j.t. Dz.U. z 2018r., poz.1986 z
późn.zm., dalej Pzp ), wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub
Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w
zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów art.22 § 1 ustawy z
dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks Pracy ( j.t. Dz.U. z 2018r., poz.917 z
późn.zm.). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez
osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub
Podwykonawcę, to wykonywanie usług szczegółowo określonych w
Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik Nr 1 do
SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub
we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk
osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją
o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH
PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY
PZP:
1.Informacja
z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt
13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę
aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art.24
ust.5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu; 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia
braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
3. Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka
zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - wzór
oświadczenia stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ; 4. Oświadczenie Wykonawcy o
braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na
karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez
Zamawiającego na podstawie art.24 ust.5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp - wzór
oświadczenia stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ; 5. Oświadczenie Wykonawcy o
braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o
naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa
ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie
określonym przez Zamawiającego na podstawie art.24 ust.5 pkt 7 ustawy
Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wraz
z ofertą, stanowiącą załącznik Nr 2 do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest
do złożenia: 1. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu - wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ; 2. Wpisu do rejestru
działalności regulowanej, w zakresie odbierania odpadów komunalnych od
właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września
1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz.U. z 2018r.,
poz.1454 z późn.zm.); 3. Aktualnego zezwolenia na transport, odzysk
bądź unieszkodliwienie odpadów komunalnych zgodnie z wymogami ustawy z
dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (j.t. Dz. U. z 2018r., poz.992 z
późn.zm.); 4. Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 2
latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi
zostały wykonane (sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do
SIWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie; w przypadku świadczeń okresowych
lub ciągłych nadal wykonywanych dowody potwierdzające ich należyte
wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert; 5. Wykazu posiadanego sprzętu, wyposażenia
zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania
zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania
tymi zasobami (sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik Nr 7do
SIWZ); 6. Dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez
Zamawiającego; 7. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z
właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu; 8. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki
organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że
Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł
porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu; 9. Oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem
podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia
1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (j.t. Dz.U. z 2018r,. poz.1445)
- wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ. 10. W przypadku
wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch
lub więcej Wykonawców, dokumenty, o których mowa w podpunktach
2.6.-2.14. są składane przez każdego z Wykonawców oddzielnie. Dotyczy to
również wspólników w spółce cywilnej.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej
informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp, przekazuje
Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do
tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy-
wzór stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia,
Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie
prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie
zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających
się o zamówienie, dotyczy to również wspólników spółki cywilnej. 2.
Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 2 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo
(jeżeli dotyczy) 4. Dowód wniesienia wadium 5. Zobowiązanie podmiotów do
oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji zamówienia (składane w przypadku zaistnienia sytuacji, o
której mowa w art. 22a ustawy Pzp)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.
Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany, przed upływem
terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł. 2.
Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w
art.45 ust.6 ustawy Pzp. 3. Wadium wniesione w pieniądzu (PLN) wpłaca
się przelewem na konto Zamawiającego 4. Za skuteczne wniesienie wadium w
pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w terminie składania ofert
znajdzie się (zostanie zaksięgowane) na koncie Zamawiającego. 5. W
przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna, oryginał
dowodu ich wniesienia należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej
kopercie (nie wpinać trwale do oferty). Kserokopię dowodu wniesienia
wadium w formie innej niż pieniężna należy trwale wpiąć do oferty.
Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez
osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 6. Wykonawca traci
wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek, o których
mowa w art.46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. 7. Wykonawcy, którego oferta
została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium
niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz
wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający
zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze
najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania. Jeżeli
Wykonawca wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, to
Zamawiający zobowiązany jest do zwrotu wadium, na wniosek Wykonawcy. 9.
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z
odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono
przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz
prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany
przez Wykonawcę.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin płatności faktury |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.
Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod
rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art.144
ustawy Pzp.
2. Zmiana postanowień umowy w zakresie odnoszącym się do ceny, terminu i
sposobu realizacji, jest dopuszczalna w przypadku zmiany obowiązującej
wysokości podatku VAT od towarów i usług w przypadku, gdy zmiana ta
spowoduje zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania Umowy po
stronie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub
zmniejszenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy o kwotę, stanowiącą
różnicę między nowo obowiązującą a dotychczasową wysokością podatku od
towarów i usług, jednakże wyłącznie za okres po wejściu w życie zmiany
jego wysokości.
3. Zmiana postanowień umowy z przyczyn opisanych w ust.3 może wpłynąć na
zmianę wysokości wynagrodzenia, przy czym zwiększenie kwoty
wynagrodzenia należnego Wykonawcy może nastąpić wyłącznie o kwotę nie
większą niż wartość wzrostu wysokości kosztów świadczenia usługi
udokumentowanych przez Wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Wójt Gminy Lisków
/-/ Maria Krawiec
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami