Wójt Gminy Lisków Lisków,05.03.2009 r.
ul. ks. W. Blizińskiego 56
62-850 Lisków
Nr sprawy: OR/ZP 3410 - 1/09
OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Przedmiot zamówienia:
Realizacja zajęć pływackich na krytym basenie: nauka i doskonalenie pływania dla uczniów Szkół Podstawowych i Gimnazjum z terenu Gminy Lisków.
1. Zamawiający
z siedzibą w:
Urząd Gminy Lisków
ul. ks. Wacława Blizińskiego 56
62-850 Lisków
tel.: 062 7634 114; fax: 062 7634 021
strona internetowa: www.liskow.pl ; bip.liskow.pl
e-mail: gmina@liskow.pl
Godziny urzędowania:
poniedziałek 8.00 – 16.00
od wtorku do piątku 7.30 – 15.30
2. Tryb zamówienia
1.Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) – PZP.
2.Postępowanie o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Rodzaj zamówienia: usługa.
3.Określenie sposobu uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
- strona internetowa : bip.liskow.pl
- Urząd Gminy w Liskowie, pokój nr 4 - sekretariat (I piętro)
- drogą pocztową.
4. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca realizację zajęć pływackich polegających na nauce i doskonaleniu pływania na krytym basenie dla dzieci i młodzieży w ramach 6 projektów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Działanie 9.5), finansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pod nazwami:
2.Głównym celem realizacji projektu jest opanowanie oraz doskonalenie przez uczniów podstawowych umiejętności w zakresie pływania w stopniu niezbędnym w codziennym życiu.
Cele szczegółowe projektu:
- zdobycie wiadomości jak bezpiecznie wypoczywać nad wodą,
- wspomaganie harmonijnego rozwoju psychofizycznego uczniów,
- rozwijanie i doskonalenie sprawności ruchowej i tężyzny fizycznej uczniów,
- rozwijanie poczucia odpowiedzialności za zdrowie własne i innych,
- rozwijanie i eksponowanie zainteresowań oraz specyficznych uzdolnień ruchowych w pływaniu,
- wyposażenie ucznia w zasób umiejętności ruchowych, utylitarnych i sportowych oraz w niezbędny zasób wiedzy o korzyściach wynikających z uprawiania pływania.
3. Usługa realizowana będzie w okresie od 01.04.2009 do 15.07.2009 roku dla następujących 6 grup uczniów:
- Gimnazjum w Liskowie – 50 osób
- Szkoła Podstawowa w Liskowie – 50 osób
- Szkoła Podstawowa w Zakrzynie – 50 osób
- Szkoła Podstawowa w Strzałkowie – 50 osób
- Szkoła Podstawowa w Ciepielewie – 46 osób
- Szkoła Podstawowa w Zalesiu – 39 osób.
Usługa obejmuje:
- naukę i doskonalenie umiejętności pływackich;
- udostępnienie krytego basenu na potrzeby realizacji zajęć sportowo - rekreacyjnych z możliwością korzystania z niezbędnego zaplecza (tj.: szatni, natrysków, suszarek i sanitariatów, itp.);
- zapewnienie opieki instruktorskiej i ratowniczej podczas realizacji zajęć na basenie.
Kody opisujące przedmiot zamówienia:
Wspólny Słownik Zamówień
Główny przedmiot: Kod CPV 92610000-0 Usługi świadczone przez ośrodki sportowe.
4. Zakres realizacji zajęć:
a) Zamawiający przewiduje realizację usługi w ilości 24 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 minut) dla każdej z 6 grup uczniów. Łącznie Zamawiający w czasie trwania umowy zleci wykonanie 144 godzin lekcyjnych nauki i doskonalenia pływania.
b) Szczegółowy harmonogram zajęć ustalony zostanie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą po wyborze oferty.
c) W ramach oferty Wykonawca zapewni odpowiednią liczbę instruktorów pływania i ratowników, którzy realizować będą zajęcia nauki i doskonalenia pływania dla określonych w punkcie powyżej 6 grup uczniów.
5. Opis części zamówienia
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
8. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany(nieprzekraczalny) termin wykonania zamówienia: od 01.04.2009 do 15.07.2009 roku.
9. Aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
10. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia – na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: „spełnia – nie spełnia”,
2) nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy – stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ;
2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert;
3. w przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilka podmiotów winien zostać ustanowiony pełnomocnik, a zatem oferent winien dołączyć dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa, przy czym pełnomocnictwo to może dotyczyć reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych – stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ;
5. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 pkt. 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych – stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ;
6. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości w opłacaniu podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS/KRUS o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, lub za zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8. Wykaz zrealizowanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (należy wskazać wykonanie co najmniej 3 usług i załączyć dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie) – Załącznik Nr 4 do SIWZ.
9. Wykaz części (elementów) zamówienia, której wykonanie oferent powierzy podwykonawcom – Załącznik Nr 5 do SIWZ.
10. Zaakceptowany projekt umowy (istotne postanowienia umowy) – Załącznik Nr 6 do SIWZ.
11.Wymagania dotyczące wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
12. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena brutto zamówienia (cena – 100 %). Ocena ofert będzie dokonywana wyłącznie w oparciu o informacje w nich zawarte.
W toku oceny ofert zostanie wybrana oferta, która uzyska największą liczbę punktów liczonych według następującego wzoru:
najniższa oferowana cena / oferowana cena badana *100% = liczba punktów
punktacja 0-100 (100%=100 pkt.)
13. Miejsce oraz termin składania ofert i ich otwarcia
v Oferty należy składać na adres Zamawiającego lub w jego siedzibie:
Urząd Gminy Lisków
ul. ks. Wacława Blizińskiego 56
62-850 Lisków
pokój nr 4 – sekretariat (I piętro).
do dnia 16.03.2009 r. do godz. 10:00
v Otwarcie złożonych ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 9 - sala posiedzeń)
w dniu 16.03.2009 r. o godz. 10:10
14. Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
15. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zostało zamieszczone na stronach Biuletynu Zamówień Publicznych dnia 05.03.2009 r., Nr ogłoszenia 51600 – 2009.
16. Osobą uprawnioną ze strony zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami jest:
Elżbieta Bruź – Kierownik Referatu Oświaty (tel. 062 7634 052).
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
Wójt Gminy Lisków
/-/ Maria Krawiec