Numer sprawy ROI/ZP/3410/IV/09 Lisków dnia, 24.04.2009r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1.Przedmiot zamówienia:
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Nadzież - Karolina o długości 0,649 km.
2. Nazwa i adres zamawiającego:
Urząd Gminy Lisków
ul. ks. W. Blizińskiego 56
62-850 Lisków
tel. (062) 76 34 807 fax. (062) 76 34 021
strona internetowa: www.liskow.pl
E-mail:gmina@liskow.pl
Godziny urzędowania: poniedziałek: 800-1600, wtorek – piątek: 730-1530
3. Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony
4. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
- strona internetowa: www.liskow.pl
- Urząd Gminy Lisków, pokój nr 6, w godz. 730-1530
- drogą pocztową
5. Opis przedmiotu zamówienia:
5.1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Nadzież - Karolina o długości 0,649 km.
Układ jezdni pokazano na planie sytuacyjnym.
PARAMETRY TECHNICZNE
- klasa techniczna L (lokalna),
- kategoria ruchu – KR1,
- szybkość projektowa Vp 40km/h,
- szerokość jezdni 4,5 m ,
- szerokość korony 6,5
- szerokość poboczy ziemnych 0,75 -1,0m. dwustronnie,
- pochylenie poprzeczne jezdni 2% dwustronne.
W zakresie zamówienia przewiduje się:
- profilowanie istniejącej nawierzchni żwirowej wraz z wykonaniem koryta i robót ziemnych na odcinku od 2,865 -3,514 km
- wykonanie podbudowy poprzez ułożenie warstwy grubości 23 cm z kamienia łamanego twardego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie skropienia podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,7 kg/m2
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5cm
- uzupełnienie poboczy gruntem obustronnie na szerokość 0,75-1,0 m na średnią grubość 15 cm
5.2.Kod opisujący przedmiot zamówienia (słownik CPV):
Główny przedmiot: 45233140-2: Roboty drogowe
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu
9. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
10. Termin wykonania zamówienia: 30.07.2009r.
11. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy.
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, co oznacza, że
- prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem; zatrudniają lub zatrudnią kierownika budowy z potwierdzonymi uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej i aktualnym członkostwem w izbie samorządu zawodowego.
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza, że: Wykonawca wykonał w
okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie
co najmniej 1 zamówienie związane z wykonywaniem robót budowlanych
odpowiadającym robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z potwierdzeniem
należytego wykonania wskazanego przez Wykonawcę zamówienia; zatrudnili w
okresie ostatnich 3 lat, w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie co najmniej 2 pracowników produkcyjnych.
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4) Udzielą 36 miesięcznej rękojmi na wykonane zamówienia.
5) Zaakceptują 30 dniowy termin płatności faktur.
6) Zaakceptują termin realizacji do dnia 30.07.2009r.
7) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego- na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.
8) Z zastrzeżeniami określonymi w ustawie i w SIWZ, do oferty muszą być dołączone oświadczenia lub dokumenty wymienione w Rozdziale X SIWZ.
9) Ocena spełniania warunków, odbędzie się zgodnie z formułą „spełniania-nie spełniania”, na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń, których wykaz zawiera Rozdział X SIWZ.
12. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy wraz
z ofertą.
1) Ofertę według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo
zamówień publicznych – według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ.
3) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót, który
stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ.
4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
a) osoby tworzące spółkę osobową powinny złożyć aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że nie zalegają
z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne jako osoba fizyczna – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
– Zamawiający wymaga aby kierownik budowy wskazany przez Wykonawcę posiadał uprawnienia budowlane w specjalności – budowy i robót w zakresie dróg, a także do kierowania budową oraz oświadczenie o gotowości współpracy z Wykonawcą, w przypadku, gdy osoba przewidziana do realizacji zamówienia nie była jego pracownikiem a także ważne zaświadczenie o członkostwie w Izbie Samorządu Zawodowego.
7) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 zamówienie związane z wykonywaniem robót budowlanych odpowiadającym robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wzór wykazu stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ (Doświadczenie zawodowe).
8) Informacje na temat liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie – wykaz osób, które będą uczestniczyć w zamówieniu - wzór stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ.
13. Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
14. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena – 100 %
15. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy Lisków, ul. ks. W. Blizińskiego 56, 62-850 Lisków,
pokój nr 6 do dnia 18.05.2009 r. do godz. 1000
16. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy Lisków, ul. ks. W. Blizińskiego 56,62-850 Lisków,
w sali posiedzeń, I piętro dnia 18.05.2009 o godz. 1010
17. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
18. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
1) Tomasz Brodziak – Kierownik Referatu, tel. (062) 76 34 803
19. Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zamieszczono na stronach Biuletynu Zamówień
Publicznych dnia 24.04.2009r. pod nr 121416-2009.
Wójt Gminy
/-/ Maria Krawiec
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załączniki do SIWZ:
Załączniki: