Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lisków , ul. ks. Wacława Blizińskiego 56, 62-850 Lisków, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7634 114, faks 0-62 7634 021.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.liskow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja budynku Strażnicy na wiejskie Centrum Kulturalno- Sportowe w Strzałkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Adaptacja budynku Strażnicy na wiejskie Centrum Kulturalno- Sportowe w Strzałkowie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.11.00-5, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Wymagany (nieprzekraczalny) termin realizacji zamówienia: 30.05.2001r.
- termin I etapu: 31.08.2010r.
- termin II etapu: od 02.01.2011r. do 30.05.2011r.
szczegółowe zestawienie rzeczowo-finansowe stanowi załącznik do umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki. 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dokumentami potwierdzającymi spełnienie tych warunków są dokumenty wskazane w Rozdziale X ust 4 i 5 SIWZ 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych pomiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia co oznacza że: zatrudniają lub zatrudnią kierownika budowy z potwierdzonymi uprawnieniami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych i aktualnym członkostwem w izbie samorządu zawodowego. Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 zamówienie związane z wykonywaniem robót budowlanych odpowiadającym robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z potwierdzeniem należytego wykonania wskazanego przez Wykonawcę zamówienia; zatrudnili w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie co najmniej 2 pracowników produkcyjnych. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków są dokumenty wskazane w Rozdziale X ust 6,7 i 8 SIWZ. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 4. Z zastrzeżeniami określonymi w ustawie i w SIWZ, do oferty muszą być dołączone oświadczenia lub dokumenty wymienione w Rozdziale X SIWZ. 5. Ocena spełniania warunków, odbędzie się zgodnie z formułą spełniania - nie spełniania, na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń, których wykaz zawiera Rozdział X SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót, który stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. a) osoby tworzące spółkę osobową powinny złożyć aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne jako osoba fizyczna - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Dokumenty stwierdzające, że osoba - kierownik budowy wskazany przez Wykonawcę posiada uprawnienia budowlane w specjalności -konstrukcyjno-budowlanej , instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych , gazowych , wodociągowych i kanalizacyjnych , instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania budowa oraz oświadczenie o gotowości współpracy z Wykonawcą, w przypadku, gdy osoba przewidziana do realizacji zamówienia nie była jego pracownikiem a także ważne zaświadczenie o członkostwie w izbie samorządu zawodowego. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienie związane z wykonywaniem robót budowlanych odpowiadającym robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wzór wykazu stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ (Doświadczenie zawodowe). 8. Informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie - wykaz osób, które będą uczestniczyć w zamówieniu - wzór stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.liskow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lisków ul. Ks. W. Blizińskiego 56 62-850 Lisków pokój nr 6 Godziny urzędowania: poniedziałek - piątek: 7.30-15.30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Lisków ul. Ks. W. Blizińskiego 56 62-850 Lisków pokój nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program jest współfinansowany ze środków PROW na lata 2007-2013.
Lisków, 03.11.2009r. Wójt Gminy Lisków
/-/ Maria Krawiec
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załączniki :
1. Wzór formularza oferty
2. Oświadczenie
3. Przedmiar robót
4. Projekt umowy z zestawieniem rzeczowo-finansowym
5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
6. Doświadczenie zawodowe
7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w zamówieniu
Projekt budowlano-wykonawczy:
1) Branża budowlana
A B C D E F G H I
2) Branża sanitarna
A B C D E
3) Branża elektryczna