z dnia 3 września 2009 r.
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
- przygotowanie zawodowe ekonomiczne lub administracyjne - wykształcenie wyższe
- odpowiedni stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane o oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość księgowości budżetowej
- znajomość przepisów prawa z zakresu ustawy o rachunkowości i finansach publicznych
- wskazane doświadczenie w pracy w jednostce samorządowej na podobnym stanowisku
- obsługa komputera - podstawowa znajomość pakietu biurowego Office
- dyspozycyjność,
- komunikatywność,
- kreatywność,
- odpowiedzialność,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność organizacji własnej pracy,
- odporność na stres,
- wysoka kultura osobista,
- wskazana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu podstawowym
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Prowadzenie rachunkowości budżetowej, sporządzanie sprawozdań z wykonania budżetów szkół, księgowanie wydatków budżetowych. Wycena oraz rozliczanie inwentaryzacji w poszczególnych szkołach podległych gminie.
4. Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej i opatrzony klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t .j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. 223. poz. 1458 ze zm.)”,
- List motywacyjny
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów, świadectwa),
- Kserokopie świadectw pracy
- Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (np. o ukończonych kursach i szkoleniach itp.)
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - wg wzoru określonego w zał. Nr 1 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009 r. (Dz. U. Nr 115 poz. 971)
- Oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne.
Urząd Gminy zastrzega sobie prawo nie zwracania dostarczonych dokumentów aplikacyjnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 14 września 2009 r. osobiście w dni robocze w godz. od 8.00 do 15.00 siedzibie Urzędu Gminy, 62-850 Lisków, ul. Ks. Wacława Blizińskiego 56 - sekretariat lub pocztą na adres Urzędu Gminy z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko pracy podinspektora w Referacie Oświaty". Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Lisków pod adresem internetowym bip.liskow.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy.
Wójt Gminy
/-/ Maria Krawiec