z dnia 21 stycznia 2010 r.
(nazwa stanowiska pracy)
1. Wymagania niezbędne:
· obywatelstwo polskie,
· pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
· wykształcenie wyższe: administracyjne lub ochrona środowiska bądź kierunki pokrewne
· odpowiedni stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
· brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane o oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
· nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe
· znajomość przepisów prawa w zakresie: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o odpadach, prawo ochrony środowiska, ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy, kodeksu cywilnego oraz ustawy o finansach publicznych,
· wskazane doświadczenie w pracy w jednostce samorządowej na podobnym stanowisku
· obsługa komputera - podstawowa znajomość pakietu biurowego Office
· dyspozycyjność,
· komunikatywność,
· kreatywność,
· odpowiedzialność,
· umiejętność pracy w zespole,
· umiejętność organizacji własnej pracy,
· odporność na stres,
· wysoka kultura osobista,
· wskazana znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
· Ustalanie stawek czynszów i opłat za lokale mieszkalne i użytkowe należące do gminy Lisków.
· Egzekucja w sprawach lokalowych i usuwanie skutków samowoli lokalowej.
· Prowadzenie spraw dodatków mieszkaniowych.
· Przyznawanie lokali mieszkalnych, w tym socjalnych, zastępczych etc.
· Przejmowanie zakładowych budynków mieszkaniowych.
· Organizacja działań w zakresie gospodarki odpadami, ochrona środowiska przed odpadami.
· Prowadzenie ewidencji wyrobów azbestowych, zbiorników bezodpływowych, umów zawartych na wywóz odpadów komunalnych i opróżniania zbiorników bezodpływowych.
· Prowadzenie spraw związanych z wdrażaniem projektów finansowanych z funduszy krajowych i Unii Europejskiej, w tym przygotowywanie wniosków o wsparcie finansowe dla gminy.
4. Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej i opatrzony klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t .j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. 223. poz. 1458 ze zm.)”,
- List motywacyjny
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów, świadectwa),
- Kserokopie świadectw pracy
- Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (np. o ukończonych kursach i szkoleniach itp.)
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - wg wzoru określonego w zał. Nr 1 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009 r. (Dz. U. Nr 115 poz. 971)
- Oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne.
Urząd Gminy zastrzega sobie prawo nie zwracania dostarczonych dokumentów aplikacyjnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 2 lutego2010 r. osobiście w dni robocze w godz. od 8.00 do 15.00 w siedzibie Urzędu Gminy, 62-850 Lisków, ul. Ks. Wacława Blizińskiego 56 - sekretariat lub pocztą na adres Urzędu Gminy z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko pracy podinspektora w Referacie Infrastruktury i Ochrony Środowiska". Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Lisków pod adresem internetowym bip.liskow.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy.
Wójt Gminy Lisków
/-/ Maria Krawiec