Procedury realizowane przez Referat Finansowy

Procedury realizowane przez Referat Finansowy:
 
1. Umorzenia zaległości podatkowych,
2. Odraczanie lub rozkładanie na raty podatku i zaległości podatkowych,
3. Wydawanie decyzji w sprawie ulg podatkowych z tytułu:
    - modernizacji, budowy budynków inwentarskich,
    - nabycia gruntów na powiększenie lub utworzenie nowego gospodarstwa rolnego,
    - odbywania zasadniczej służby wojskowej.
4. Wydawanie zaświadczeń w sprawie:
    - figurowania podatnika w ewidencji płatników podatku rolnego,
    - statystycznego dochodu z gospodarstwa,
    - niezaleganiu w zobowiązaniach pieniężnych.
5. Zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej.
6. Przyjmowanie wpłat z tytułu podatków, opłat i należności budżetowych.
 

W zakresie działalności gospodarczej:

1. Wpis do ewidencji działalności gospodarczej.
2. Dokonywanie zmian wpisów do ewidencji działalności gospodarczej.
3. Wykreślanie zarejestrowanych podmiotów z ewidencji działalności gospodarczej.
4. Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
5. Przyjmowanie oświadczeń o wartości sprzedaży napojów alkoholowych.
6. Określenie czasu pracy placówek handlowych, gastronomicznych i usługowych.
7. Udzielanie informacji o podmiotach gospodarczych.