Lisków: Przebudowa drogi gminnej Lisków-Ciepielew-Trzebienie
Ogłoszenie nr 370679 - 2016 z dnia 2016-12-20 r.
Lisków:
Przebudowa
drogi gminnej Lisków-Ciepielew-Trzebienie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty
budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków
Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub
programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. „Budowa
lub modernizacja dróg lokalnych" w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji
związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej
infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie
energii"
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz
wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych
organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną
i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy
wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których
mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez
zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny
zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot,
któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu
któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez
zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić
zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich
siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi
z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania
postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lisków, krajowy
numer identyfikacyjny 25085545200000, ul. ul. ks. Wacława Blizińskiego 56,
62850 Lisków, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 0-62 7634 114, e-mail
gmina@liskow.pl; inwestycje@liskow.pl, faks 0-62 7634 021.
Adres strony
internetowej (URL): www.liskow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli
dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w
przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają
pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na
rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony,
pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod
adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej,
na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
bip.liskow.pl
Dostęp do
dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod
adresem
nie
Oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Osobiście lub drogą
pocztową
Adres:
Urząd Gminy w Liskowie, ul. Ks. Wacława Blizińskiego 56,
62-850 Lisków
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z
narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i
bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej
Lisków-Ciepielew-Trzebienie
Numer referencyjny:
ROI.271.4.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia
przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2)
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości
składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis
przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w
przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny
produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia obejmuje
przebudowę drogi gminnej Lisków-Ciepielew-Trzebienie o długości 7,740 km, w tym:
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, na które składają się: roboty pomiarowe,
roboty remontowe, rozebranie krawężników i obrzeży , rozebranie chodników z płyt
betonowych, wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki, usunięcie z poboczy wysokiej
trawy, obcinanie suchych gałęzi i ich wywożenie, - remonty odwodnienia drogi, na
które składają się przykanaliki z rur PVC, studzienki ściekowe uliczne betonowe,
odwodnienie z rur PVC, studzienki rewizyjne, remonty przepustów rurowych pod
drogą, remonty ścianek czołowych, - roboty ziemne, na które składają się:
oczyszczenie rowów, - jezdnie, na które składają się: nawierzchnia z betonu
asfaltowego gr.4 cm i wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym oraz
poszerzenie na które składają się warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4
cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm, podbudowa z kruszywa łamanego
gr. 20 cm i warstwa odcinająca z kruszywa naturalnego gr. 10 cm, - chodnik z
kostki betonowej brukowej oraz chodnik z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. 4
cm, zjazdy, zatoki autobusowe o nawierzchni z kostki betonowej brukowej gr. 8
cm, - oznakowanie poziome cienkowarstwowe i montaż lamp pulsacyjnych na słupie,
- roboty wykończeniowe, na które składają się: formowanie poboczy i plantowanie.
- sporządzenie operatu kolaudacyjnego na który składają się: kosztorys
powykonawczy, obsługa geodezyjna zadania wraz inwentaryzacja powykonawczą,
atesty na materiały i prefabrykaty, dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez
wykonawcę badań i sprawdzeń.
II.5) Główny kod CPV:
45233140-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli
zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub
dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym
okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których
mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
data zakończenia:
31/08/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE
O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do
prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie
żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób
szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub
ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym
zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność
techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Zamawiający wymaga, aby
Wykonawca wykazał, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizował co
najmniej 1 zadanie polegające na przebudowie lub budowie drogi o wartości brutto
minimum 1 500 000,00 zł. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu
zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Uwaga: - przez
wykonanie (zrealizowanie i zakończenie) należy rozumieć doprowadzenie co
najmniej do podpisania protokołu końcowego odbioru robót; - przez jedno zadanie
należy rozumieć robotę budowlaną (wykonanie) zrealizowaną w oparciu o jedną
umowę cywilnoprawną. b) Osoby zdolne do wykonania zamówienia. Wykonawca musi
wykazać, iż dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, tj. minimum
kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w
specjalności inżynieryjnej drogowej. Ocena spełniania warunku udziału w
postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie
spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w
art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie
wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający
przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa
wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE
NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o
spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB
DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO
W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY
PZP:
Wykonawca wraz z ofertą składa Odpis z
właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1
ustawy. Zamawiający w sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji
innych podmiotów określonych w art. 22 ustawy Pzp żąda przedstawienia w
odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych powyżej.
III.5)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA
WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART.
25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie
wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z
podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz
których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te
roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym
czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a
jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. 2. Wykaz osób, skierowanych
przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowania robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzający spełnienie warunku
opisanego przez Zamawiającego - wzór stanowi załącznik do SIWZ.
III.5.2) W
ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB
DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W
CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY
PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W
pkt III.3) - III.6)
a) wypełniony formularz ofertowy b) wypełniony
kosztorys ofertowy c) wykaz części zamówienia lub zakresu robót, które Wykonawca
zamierza powierzyć podwykonawcom - wzór stanowi załącznik do
SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda
wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się
udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia
ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów
elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci
katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia
oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty
wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z
jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6)
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog
konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna
liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji
wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy
przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego
systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy
ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie
katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych
katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja
elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych
wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać,
które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej
oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu
aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku
aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące
wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych
w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji
wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji
elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
|
|
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych
postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki
zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60 |
Długość okresu gwarancji |
40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o
której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z
ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na
podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany
jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu
konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o
sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla
wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania
stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w
celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat
etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje
na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia
definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert
podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na
której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest
dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i
identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne
urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji
elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji
elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
|
|
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych
postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin
otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji
elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które
zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego,
albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia
należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres,
charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje
możliwość wprowadzenia zmian do umowy w przypadkach: 1. gdy konieczność zmiany,
w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie
obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku
VAT); 2. konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: a) koniecznością
wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, w tym wynikających z konieczności
dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie
obowiązujących przepisów prawa, o czas niezbędny do zmiany dokumentacji
projektowej i dopełnienia niezbędnych czynności formalnych związanych z
możliwością prowadzenia robót lub b) z brakiem możliwości prowadzenia robót na
skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub c) działaniem siły wyższej w
rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o
charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 10/01/2017, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę
udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje
z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich
mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania
środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje
się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące
sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie
zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje
dodatkowe:
Wójt Gminy Lisków
/-/ Maria Krawiec
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załączniki do SIWZ:
1. Istotne postanowienia umowy
2. Formularz oferty do wypełnienia oraz następujące
załączniki:
a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
- do wypełnienia
b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z
postępowania - do wypełnienia
c) Wykaz robót budowlanych - do wypełnienia
d) Wykaz osób spełniających warunki udziału w postępowaniu - do wypełnienia
f) Wykaz części zamówienia lub zakresu robót jeżeli
wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom
- do wypełniania
g) Informacja o przynależności do grupy kapitałowej
h) Kosztorys ofertowy - do wypełnienia
3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
4. Dokumentacja projektowa --- >>> część 1 --->>> część 2 --->>> część 3