Ogłoszenie o zamówieniu na: "Dostawę autobusu dla Zakładu Aktywności Zawodowej Swoboda"

Zakład Aktywności Zawodowej "SWOBODA"

Swoboda 1

62-850 Lisków

Numer sprawy: ZAZ.ZP.271.1/2011

Swoboda: Dostawa autobusu dla Zakładu Aktywności Zawodowej SWOBODA
Numer ogłoszenia: 293811 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Aktywności Zawodowej "SWOBODA" , Swoboda 1, 62-850 Swoboda, woj. wielkopolskie, tel. 62 7634033, faks 62 7634033.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa autobusu dla Zakładu Aktywności Zawodowej SWOBODA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego Autobusu do przewozu min.16 osób - max. 18 osób (z kierowcą). SILNIK WYSOKOPRĘŻNY: Pojemność silnika - nie mniejsza niż 2300 cm3 i nie większa niż 3000 cm3. Moc - min. 160 KM. Silnik spełniający europejski standard emisji spalin EURO 5. Skrzynia biegów manualna. Układ kierowniczy ze wspomaganiem hydraulicznym. Układ hamulcowy tarczowy ze wspomaganiem hamowania ABS, EBD - system rozdziału siły hamowania. Koła na felgach stalowych z oponami zimowymi. Pojemność zbiornika paliwa min. 80 litrów. Zawieszenie: wzmocniony tył. WYPOSAŻENIE: -poduszka powietrzna kierowcy, -trzypunktowe bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa z napinaczami, -kierownica z regulacją wysokości, -siedzenie kierowcy z regulacją wysokości oraz części lędźwiowej i podłokietnikiem, -elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka, -elektrycznie opuszczane szyby, -centralny zamek z pilotem, -klucz elektroniczny (immobiliser), -komputer pokładowy, -tachograf cyfrowy, -klimatyzacja na całą przestrzeń pasażerską (przód i tył), dodatkowy parnik z rozprowadzeniem centralnym, -ogrzewanie całej przestrzeni pasażerskiej (przód i tył), niezależne Webasto powietrzne min. 2000 W, -instalacja radiowa: radio cd/mp3 głośniki cała przestrzeń pasażerska (przód, tył), -fotele min. 16 szt., fotele w przestrzeni pasażerskiej z zintegrowanymi zagłówkami i pasami bezpieczeństwa, -podłoga pokryta antypoślizgową wykładziną na całej powierzchni, -tapicerowanie przestrzeni pasażerskiej (przedniej i tylnej), -tapicerowana podsufitka, -tapicerowane nadkola, -pełne przeszklenie nadwozia, szyby wklejane, stałe przyciemnione, -luk dachowy uchylny, -młoteczki do zbicia szyb umieszczone przy wyjściach ewakuacyjnych, -izolacja termiczno - dźwiękowa, -światła obrysowe, -przegroda za fotelem kierowcy, -poręcze ułatwiające wsiadanie, stopień boczny, -drzwi tylne dwuskrzydłowe, -oklejenie samochodu emblematami informującymi o przewozie osób niepełnosprawnych (oznakowanie zgodne z przepisami o ruchu drogowym), -dodatkowy komplet opon letnich. Samochód po zabudowie musi posiadać: -badanie dopuszczające do ruchu autobusu z maksymalną prędkością do 100 km/h spełniający warunki techniczne zgodnie z Prawem o ruchu drogowym, -dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu, zaświadczenia i niezbędne badania, -dodatkowa gaśnica 2 kg, trójkąt ostrzegawczy, apteczka.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: brak

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W razie zaistnienia w trakcie realizacji zamówienia, istotnych okoliczności, na które zamawiający i wykonawca nie mieli wpływu, a mogących mieć wpływ na termin wykonania zamówienia, zamawiający dopuszcza zmianę terminu jego wykonania. Powyższa zmiana wymaga formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.liskow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Aktywności Zawodowej SWOBODA Swoboda 1 62-850 Swoboda.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Zakład Aktywności Zawodowej SWOBODA Swoboda 1 62-850 Swoboda.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.  

              Kierownik ZAZ "Swoboda"

   /-/ Karol Matczak 

 

    Załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:

  1. Formularz oferty – Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych – Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  3. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych    Załącznik Nr 3 do SIWZ.
  4. Istotne postanowienia umowy –  Załącznik Nr 4 do SIWZ.